زمان انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ -

داشتن دو تیم آماده نیاز تکواندو‌ ایران

نخستین دوره مسابقات گرند اسلم با برگزاری رقابت‌های تیمی برگزار و ملی‌پوشان تکواندو ایران همانند مسابقات جام‌جهانی با اقتدار قهرمان شدند.

سرای نور؛از سایت هواداران تکواندو، نخستین دوره مسابقات گرند اسلم با برگزاری رقابت‌های تیمی برگزار و ملی‌پوشان تکواندو ایران همانند مسابقات جام‌جهانی با اقتدار قهرمان شدند تا به خوبی مشخص شود برگزاری رقابت‌های لیگ به شیوه جام‌جهانی تجربه بسیار خوبی برای کادرفنی و بازیکنان ما بوده است.

 

خلیفه نیز بار دیگر ضمن اثبات توانایی‌های خود به خوبی مشخص کرد که رقابت در شیوه مسابقات تیمی را بلد است و از رمز و راز موفقیت در آن آگاهی دارد. قهرمانی ملی‌پوشان ما در شرایطی حاصل شد که کره‌ای‌ها همانند مسابقات جام‌جهانی حتی به دیدار نهایی راه نیافتند.

این قهرمانی نیز در شرایطی حاصل شد که ملی‌پوشان در رقابت‌های انفرادی گرند اسلم نتایج مورد توقع را به دست نیاورده و در نهایت با تک مدال برنز سجاد مردانی به کار خود خاتمه دادند اما اعتماد مسئولان فدراسیون به برگزاری لیگ تکواندو به شیوه جام‌جهانی و اعزام قهرمان آن به مسابقات جهانی و گرند اسلم و در کنار آن تقویت آن تیم، مدال خوشرنگ طلا را برای تکواندو ایران به ارمغان آورد.

سیاست درست مسئولان فدراسیون تکواندو در انتخاب تیم‌هایی با کادرفنی مجزا پیش از این در مسابقات جام‌جهانی و گرند اسلم در بازی‌های کشورهای اسلامی و داخل سالن نیز جواب داده بود و کاملا این پیغام را به تکواندو ایران داد که داشتن یک تیم دیگر در کنار تیم ملی از نیازهای تکواندو‌ ایران است.

 

خلیفه و عسگری نیز به خوبی در مسابقات اخیر توانایی‌های خود را نشان داده و از اعتماد مسئولان فدراسیون تکواندو به خوبی استفاده کردند. این دو مربیان و مربیان شایسته دیگر در کنار اعضای کادرفنی تیم ملی تکواندو به خوبی ظرفیت‌های بالای نیروهای انسانی تکواندو ایران در بخش فنی را نمایان کردند و قطعا تداوم استفاده از آنها در رویدادهای پر تعداد پیش رو دستاوردهای خوبی را برای تکواندو ایران به همراه خواهد داشت.

بی تردید قهرمانی در مسابقات جام‌جهانی و گرند اسلم به راحتی حاصل نشده است و با یک برنامه‌ریزی درست مدیریتی و فنی به همراه تلاش بازیکنان به دست آمده است. برتری قاطع تیم ملی تکواندو در دو رویداد معتبر مقابل روس‌ها که از تیم خوبی برخوردار هستند نشانگر پتانسیل بازیکنان تکواندو ایران و کادرفنی آنها بوده است.

این دو قهرمانی قطعا باعث خواهد شد بازگشت روزهای خوب تکواندو ایران نزدیک و سال ۲۰۱۸ میلادی یک سال پرافتخار برای تکواندو ایران باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو