زمان انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ -

آموزش و پرورش

همایش تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان نور با حضور فرهنگیان، نماینده مردم نور و محمود آباد در خانه ملت، فرماندار نور، شهردار و شورای اسلامی ایزدشهر و دیگر مسئولان در سالن همایش بانک شهر ایزدشهر برگزار شد.

علیرضا اسدی در این همایش با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف آموزش وپرورش، ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش در ادارات شهرستان است، اظهار کرد: ایجاد الگوی مناسب یکی از اهداف مهم است که سعی کردیم آن را در رفتارها با احترام متقابل در سیستم ستادی به تناسب آن در برخوردهایی که در جامعه هدف یعنی دانش آموزان داریم، الگو سازی کنیم.

وی گفت: شفافیت سازی و سلامت کار در حوزه‌های مختلف به ویژه در مسائل مالی که معاونت مالی مسئولیت آن را بر عهده دارند یکی از سیاست‌ها و ویژگی‌های آموزش و پرورش نور است.

 

رئیس آموزش وپرورش نور ارتقاء کیفیت آموزشی را از نخستین اهداف شهرستان نام برد و تصریح کرد: آموزش و پرورش نور از لحاظ کیفیت آموزشی باید از نخستین شهرستان‌ها در سطح استان قرار بگیرد.

 

 

این مسئول تقویت آموزش مقطع ابتدای را از اساسی‌ترین تفکر مجموعه آموزش و پرورش و معاونت آموزشی نام برد و خاطرنشان کرد: شخصیت دانش آموزان در هفت تا هشت سال نخست  شکل می‌گیرد و آموزش صحیح در مقطع ابتدایی سبب می‌شود دانش آموزان در مقاطع متوسطه دچار مشکل اساسی نشوند و اگر بتوانیم شناسایی درستی از استعدادها و توانمندی‌های دانش آموزان داشته باشیم و برنامه آموزشی را بر اساس آن متمرکز کنیم قطعاً در سال‌های آینده که روند آموزشی ما یک روند فرایندی است، می‌توانیم موفق‌تر نسبت به گذشته در این زمینه عمل کنیم.

اسدیان با اشاره به جایگاه شهرستان نور در سطح استان افزود: شهرستان نور در حوزه‌های مختلف به ویژه شاخص پیشرفت تحصیلی و در مقطع متوسطه اول رشد چشمگیری داشتیم.

 

وی گفت: تشکیل انجمن‌های مهم علمی در مورد جشنواره به ویژه بیشترین بخش فعالیت در حوزه پژوهش سرا است که در نانو توانستیم در گذشته موقعیت‌های خوبی کسب کردیم و برنامه‌های ویژه‌ای در زمینه نجوم و … داریم.

 

 

رئیس آموزش و پرورش نور در ادامه با اشاره به استفاده از ظرفیت های منطقه اظهارکرد: مهمترین رویکرد ما تغییر رویکرد سنتی است و جلساتی که با فرماندار داشتیم بسیار نوید بخش و این انگیزه را ایجاد کرد که در کار با ادارات به ویژه شهرداری‌ها می‌توان اقدامات اساسی کرد.

 

 

این مسئول با اشاره به تحول در اداره شهرستان افزود: فقط نمی‌توان با نگاه به بودجه اداره کل تحول ایجاد کرد و همانطور که در قانون بودجه آمده تبدیل زمین‌هایی که در آن قرار داریم یا در حوزه آموزش و پرورش است به بهترین صورت ممکن باید جزء سیاست‌های اصلی شورای آموزش و پرورش باشد.

 

 

اسدیان با اشاره به استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران و خیرین افزود: این کار از گذشته آغاز شد و امیدواریم زمانی برسد که در تمام حوزه‌ها به ویژه فنی حرفه‌ای از اندیشه و تفکر خیرین بهره مند شویم.

 

وی با قدردانی از خیرین و سرمایه گذاران افزود: امیدواریم در تکمیل و تجهیز مدارس و انجمن نجوم، خیرین یاری‌رسان ما باشند.

 

 

رئیس آموزش و پرورش نور با اشاره به هدف اصلی همایش تجلیل از بازنشستگان بیان کرد: کسانی که امروز از آن‌ها قدردانی می‌شود ۳۰ سال از بهترین عمر خود را صرف تربیت و آموزش آینده‌سازان این مرز و بوم کردند که از سرمایه‌های کشور هستند و برکات این خدمت‌رسانی قطعاً در زندگی این عزیزان تأثیرگذار است.

این مسئول گفت: ما باید به کمک همدیگر با تقویت نقاط مثبت و رفع نواقص بتوانیم گام‌های مثبتی در زمینه رشد و پیشرفت برداریم و قدردان بخش آموزشی و مدیریتی که از گذشته با ایثار و تلاش زحمات زیادی را به دوش کشیدند، باشیم.

وی در پایان با قدردانی از مقام شامخ شهدای فرهنگی افزود: شهدای فرهنگی با از خود گذشتگی درس انسانیت به همه آموختند و همچنین از حضور نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس، فرماندار،امام جمعه  مسئولان، فرهنگیان، رئیس اداره ارشاد شهرستان نور برای اهدای کتاب، میزبانی و هماهنگی شهرداری و شورای شهر ایزدشهر و مدیریت مجتمع رفاهی بانک شهر، آقای الهی و… قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو