زمان انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ -

پاسخ قاطعانه سرمربی اسپانیول به پیکه و بوسکتس

پس از برتری 2-0 بارسا مقابل اسپانیول و صعود این تیم به نیمه نهایی کوپا دل ری، پیکه و بوسکتس در مصاحبه خود کنایه های تندی به اسپانیول و هوادارانش زدند.

سرای نور؛ مصاحبه‌های جنجالی اخیر جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس درباره اسپانیول پس از پیروزی ۲ بر صفر اخیر بارسلونا مقابل همشهری‌اش بعد از بازی خانگی دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا سرو صدای زیادی به پا کرد.

 

پیکه با خطاب کردن اسپانیول به عنوان تیم منطقه «کورنیا» و نه شهر بارسلونا از یک طرف و بوسکتس با زیر سؤال بردن جشن پیروزی اسپانیول در بازی رفت در طرف دیگر، نسبت به انتقاد از رقیب و تخریب وجهه آن اقدام کردند که این حرکت آنها بازخوردی منفی در رسانه‌های اسپانیا داشت.

 

 

 

 

بعد از چند روز اکنون کیکه سانچس فلورس، سرمربی اسپانیول در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر لگانس، به شیوه‌ای کنایه‌آمیز به اظهارات دو مهره کلیدی بارسلونا پاسخ داده است.

 

سرمربی اسپانیایی آبی‌و‌سفیدپوشان کاتالونیا درباره اتفاقات بازی برگشت گفت:« در خصوص باشگاه‌ها، ما همیشه بر اساس چیزی که آنها در بیانیه‌های‌شان منتشر می‌کنند قضاوت می‌کنیم و به نظرم اسپانیول هم با بیانیه‌ای که درباره اتفاقات اخیر منتشر کرد، نشان داد باشگاه منسجم است و می‌داند چه کاری باید انجام دهد.

ما در فوتبال خیلی بر این موضوع تأکید داریم که مهمترین چیز داشتن تحمل و ظرفیت شکست و شیوه پذیرش آن است اما مردم فراموش می‌کنند که بردن هم راه و رسم دارد و جنبه می‌خواهد. به همین دلیل من از رویکرد آنها که تا این اندازه در قبال ما بد باشد، تعجب کردم.»

 

کیکه سانچس فلورس در واکنش به اظهارات پیکه هم عنوان کرد:« افراد با حرف‌هایشان نمی‌توانند آزار دهند اما بله من از تیم و حرفه‌ام دفاع می‌کنم. این را می‌دانم که داشتن جنبه بردن به همان اندازه مهم است؛ مهتر ازدانستن شیوه پذیرش شکست.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو