زمان انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ -

بایرن مونیخ ۵ – ۲ هوفنهایم؛ بازگشت بزرگ در خانه

بایرن مونیخ موفق شد با برتری 2-5 برابر هوفنهایم صدرنشینی خود را استمرار بخشد.

سرای نور؛بازی با برتری هوفنهایم آغاز شد و این تیم در همان دقیقه ۳ صاحب یک ضربه پنالتی شد که گرچه ضربه گنابری با مهار اولرایش همراه بود، اما در ریباند یوت موفق به گلزنی شد.

حملات هوفنهایم ادامه یافت و این تیم در دقیقه ۱۲ و با ضربه فوق العاده گنابری از پشت محوطه، گل دوم هوفنهایم نیز به ثمر رسید.

بعد از دریافت ۲ گل، بایرن برای جبران سراپا حمله شد و در دقیق ۲۰ موفق شد روی پاس کیمیچ و ضربه تمام کننده لواندوفسکی در دهانه دروازه اختلاف را به حداقل برساند.

اما بایرن تنها ۵ دقیقه بعد به گل مساوی دست یافت. این بار روی ارسال روبن، بواتنگ پیش تاخته گلزنی کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. در ادامه نیمه اول دو تیم تلاش زیادی برای گلزنی داشتند که نتیجه ای نداشت و بازی با همان تساوی ۲-۲ در ۴۵ دقیقه اول به پایان رسید.

اما بایرن نیمه دوم را هجومی آغاز کرد او طوفان این تیم از دقیقه ۶۳ و با ضربه دیدنی کومان از گوشه محوطه و زدن گل سوم بایرن آغاز شد.

تنها ۴ دقیقه بعد این بار آرتورو ویدال موفق شد با ضربه سر محکم و دیدنی گل چهارم بایرن را نیز به ثمر برساند.

در ادامه هوفنهایم که برتری ۰-۲ را از دست داده بود، تلاش زیادی برای جبران داشت که به نتیجه نرسید و در نهایت واگنر در دقیقه ۹۰ و از دهانه دروازه گل پنجم بایرن را نیز به ثمر رساند تا در نهایت شاگردان هاینکس ۲-۵ هوفنهایم را مغلوب کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو