زمان انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ -

والنسیا ۱ – ۴ رئال مادرید؛ خروج موقت از بحران

رئال مادرید موفق شد 1-4 والنسیا را مغلوب کرده و بحران را به شکل موقت به دست فراموشی بسپارد.

سرای نور؛رئال مادرید موفق شد در دیداری دشوار، با دبل رونالدو و ۲ گل مارسلو و تونی کروس، ۱-۴ والنسیا را مغلوب کرده و شرایط بحرانی خود را بهبود بخشد. اولین موقعیت بازی برای رئال مادرید در دقیقه ۷ ایجاد شد اما ضربه گرت بیل با عکس العمل نتو همراه بود اما در دقیقه ۱۶ کهکشانی ها به گل اول رسیدند.

مونتویا مدافع والنسیا رونالدو را در محوطه متوقف کرد تا مهمان صاحب یک ضربه پنالتی شده و خود رونالدو با ضربه ای دقیقه آن را تبدیل به گل کند.

بعد از دریافت گل، خفاش ها سراپا حمله شدند و در دقیقه ۲۴ فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشتند اما ضربه محکم کوندوگبیا با عکس العمل دیدنی کیلور ناواس همراه بود.

لحظاتی بعد این رونالدو بود که در گوشه محوطه والنسیا صاحب موقعیت شد اما ضربه او توسط نتو مهار شد. در دقیقه ۳۶ رئال مادرید باز هم صاحب یک ضربه پنالتی شد.

مونتویا این بار بنزما را در محوطه سرنگون کرد و رونالدو باز هم موفق شد با یک شوت دقیق، گل دوم خودش و قوهای سپید را وارد دروازه والنسیا کند.

در اواخر نیمه اول و روی ارسال سانتی مینا، رودریگو تقریبا مقابل دروازه خالی ناواس صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به دروازه نیافت تا ۴۵ دقیقه اول با برتری ۰-۲ کهکشانی ها به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، والنسیا از همان ابتدا برای جبران وارد میدان شد و حملات زیادی را روی دروازه ناواس ترتیب داد و حتی در ۲ صحنه بازیکنان این تیم به شدت اعتقاد به پنالتی داشتند اما قاضی میدان نظر دیگری داشت.

اما خفاش ها در دقیقه ۵۷ به گل اول رسیدند. روی ارسال کرنر از سوی گایا، سانتی مینا موفق شد با یک ضربه سر دقیق دروازه کهکشانی ها را گشوده و اختلاف را به حداقل برساند.

دقایقی بعد والنسیا بهترین بخت را برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه زمینی پارخو با عکس العمل فوق العاده ناواس همراه بود.

در دقیقه ۷۰ گرت بیل از سمت راست نفوذی فوق العاده داشت و توپ را روی دروازه والنسیا ارسال کرد اما ضربه رونالدو تحت فشار مدافعان والنسیا توسط نتو مهار شد. در دقیقه ۸۱ و روی ارسال مودریچ، رونالدو فرصت خوبی برای هت تریک داشت اما ضربه او بعد از برخورد به مدافعان به بیرون رفت.

اما تنها ۳ دقیقه بعد، مارسلو با یک و دوی دیدنی با آسنسیو در محوطه صاحب فرصت شد و با ضربه ای زیبا، گل سوم را نیز به ثمر رساند.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۹ این بار تونی کروس روی پاس پشت پای دیدنی کواچیچ، با یک شوت از پشت محوطه زننده گل چهارم لقب گرفت و نهایتا شاگردان زیدان ۱-۴ از سد والنسیا گذشتند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو