زمان انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ -

نماینده مردم نور و محمود آباد در خانه ملت

معیشت فرهنگیان بازنشسته در اولویت رسیدگی قرار بگیرد

نماینده مردم نور و محمود آباد در خانه ملت گفت: قوه مجریه، قضائیه و مقننه به ویژه مجلس باید آموزش و پرورش را در اولویت قرار دهند و باید به بازنشستگان توجه ویژه شود و معیشت فرهنگیان بازنشسته در اولویت رسیدگی قرار بگیرد.

 

 

 

همایش تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان نور با حضور فرهنگیان، نماینده مردم نور و محمود آباد در خانه ملت، فرماندار نور، شهردار و شورای اسلامی ایزدشهر و دیگر مسئولان در سالن همایش بانک شهر ایزدشهر برگزار شد.

 

علی اسماعیلی در این همایش با تجلیل از مقام معلم، اظهار کرد: گسترش و تکریم دانایی سبب توسعه جامعه است و برای رشد و توسعه در اقتصاد، فرهنگ و سیاست باید آموزش و پرورش را در اولویت نخست قرار دهیم.

 

وی افزود: کشوری که به آموزش و پرورش خود توجه نکند، عقب مانده است و در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، اخلاقی و … در جامعه سبب بروز مشکلات فراوان می‌شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت با اشاره به تمام ارکان کشور، تصریح کرد: قوه مجریه، قضائیه و مقننه به ویژه مجلس باید آموزش و پرورش را در اولویت قرار دهند و باید به بازنشستگان توجه ویژه شود و معیشت فرهنگیان بازنشسته در اولویت رسیدگی قرار بگیرد.

 

اسماعیلی در پایان گفت: معلمان در هر شهر، روستا و محله، الگوی جامعه هستند و این الگو باید مورد کرامت و تجلیل در جامعه قرار بگیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو