زمان انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ -

آمده‌ام برای تراکتور گل بزنم

تراکتورسازی فصل تازه ای را با مربی و البته مجموعه ای از بازیکنان جدید و مطرح آغاز خواهد کرد.

سرای نور؛تراکتورسازی بعد از رهایی از آن محرومیت نقل و انتقالاتی در نیم فصل چهره اش را کاملا تغییر داد. یک مربی ترکیه ای و تعدادی از بازیکنان سرشناس مثل احسان پهلوان، مهدی مهدی پور، امید عالیشاه  و ارسلان مطهری به مجموعه تراکتورسازی اضافه شده اند تا تیم از بحران خارج شود. ارسلان مطهری مهاجم جدید تراکتور که از پارس جنوبی آمده انگیزه زیادی دارد تا بحران گلزنی را در این تیم حل کند. او در رابطه با وضعیتش می گوید:«وضعیتم خداراشکر خیلی خوب است. تیم خیلی خوب و پرمهره ای داریم با مربی جدیدی که آمده همه چیز خوب پیش می رود.»

مطهری که زمانی پدیده فوتبال باشگاهی و مهاجمی ملی پوش بود در دو فصل اخیر جایی در میان بهترین مهاجمان ایران نداشته است. خودش در این باره گفت:« من امسال در پارس جنوبی بازی های کمی انجام دادم و دلم می خواهد راجع به این موضوع در زمان دیگری صحبت کنم. اما در نفت با اینکه تیم شرایط خوبی نداشت من اکثر بازی ها را بازی کردم.»

او درباره افت و بدشانسی هایش هم گفت:« بدشانسی که تا دلتان بخواهد آوردم. انتخاب های غلط و در نحوه قرارداد بستن ها اشتباهاتی داشتم. ما سال گذشته فقط به عشق علی دایی بازی کردیم.»

مطهری در این باره که با هدف گلزنی به تراکتور آمده و آیا این تیم از شرایط نامساعد خارج خواهد شد گفت:« صددرصد آمده ام اینجا که اول به تیم کمک کنم. مهم موفقیت تیم است نه گل زدن من. مربی خوبی آمده و ما هم تلاشمان را دو سه برابر می کنیم تا تراکتور به جایگاه اصلی اش نزدیک شود. من در گذشته به خاطر انتخاب های اشتباه به فوتبال خودم جفا کردم؛ اما الان خیلی خوشحالم که با تراکتور هستم و دلم می خواهد برای این تیم بازیکن مفیدی باشم.» مطهری افزود:« تراکتور مهاجمان خیلی خوبی دارد که همه پتانسیل گل زدن دارند هرچند مهم این است که تیم نتیجه بگیرد و دل هواداران تراکتور را خوشحال کنیم.» او که متولد گرمسار است درباره اصالت آذری اش هم گفت:« من و پدر و مادرم متولد گرمسار هستیم؛ اما اصالتمان زنجانی است.»

مهاجم جدید تراکتور در پایان درباره ارطغرل ساغلام مربی ترکیه ای و جدید تیمش گفت:« او یک مربی خوب و کاربلد است. حسنی که دارد این است که خودش بازیکن خیلی خوبی بوده و مهاجم بازی می کرده است. این می تواند به من و دیگر مهاجمان کمک کند که گل های بیشتری برای تراکتور بزنیم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو