زمان انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ -

لیونل مسی؛ مهندسی ضربات آزاد با پای چپ

لیونل مسی، مهاجم بارسلونا با گلزنی از روی ضربه کاشته مقابل آلاوس، توانست 3 امتیاز بازی را برای تیمش کسب کند و همچنین از رکورد گلزنی رونالدو عبور کند.

سرای نور؛مسی در دقیقه ۸۴ ، پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و توانست توپ را وارد دروازه کند و ۳ امتیاز را به حساب تیمش بریزد. این بیست و یکمین ضربه کاشته مسی در لالیگا بود که به گل تبدیل شد و حالا او در فهرست اوپتا که از سال ۰۴-۲۰۰۳ مشغول جمع آوری آمار است، در صدر فهرست قرار دارد.

این در حالیست که مسی تا سال ۲۰۱۳ ضربه کاشته زن اصلی تیمش نبود و این وظیفه معمولا به عهده دیگر بازیکنان از جمله ژاوی، اینیستا، داوید ویا و… بود؛ ولی او از سال ۲۰۱۳ پشت ضربات ایستگاهی تیمش ایستاد و توانست در این مدت کوتاه، این آمار استثنایی را به ثبت برساند.

پیش از این، مسی و رونالدو هر دو با گل کردن ۲۰ ضربه کاشته در صدر فهرست قرار داشتند؛ ولی گل شب گذشته مسی او را در صدر جدول قرار داد. همچنین مسی در دیدار روز گذشته، دویستمین بازی اش برای بارسا در نوکمپ را انجام داد. او در این ۲۰۰ بازی، ۲۱۱ گل و ۷۴ پاس گل به ثبت رسانده است. بارسا نیز با این پیروزی، اختلاف امتیاز ۱۱ امتیازی با اتلتیکو را حفظ کرد و همچنان صدرنشین قاطع لالیگا باقی ماند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو