زمان انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ -

یک ماه و نیم حساس و حیاتی برای پرسپولیس!

پرسپولیسی ها در یک ماه و نیم آینده دیدارهای حساسی را برگزار خواهند کرد.

سرای نور؛رقابت های آسیایی سرانجام برای پرسپولیس از راه رسیدند و از طرف دیگر، رقابت های لیگ برتر نیز به حساس ترین هفته ها رسیده اند. اگرچه پرسپولیس با اختلاف نسبت به رقبا در صدر است، اما آن ها درصدد قهرمانی هرچه سریعتر هستند تا ذهن خود را معطوف بازی های آسیایی کنند. حال از ۱۳ بهمن تا ۲۲ اسفند، روزهایی حساس را تجربه خواهند کرد.

 

 

* ۴ دیدار داخلی و سرنوشت قهرمانی

 

پرسپولیسی ها تا نوروز ۹۷، ۴ دیدار در لیگ برتر خواهند داشت. آن ها میزبان سپاهان خواهند بود، سپس به مصاف صنعت نفت می روند و دو دیدار دیگر را هم با استقلال خوزستان و استقلال تهران برگزار خواهند کرد. شاگردان ایوانکوویچ در دور رفت ۱۰ امتیاز از این ۴ دیدار گرفتند و اگر آن نتایج را تکرار کنند، می توانند در سال ۹۶ قهرمانی لیگ را جشن بگیرند. این دیدار ها به ترتیب روزهای ۱۳ بهمن، ۱۸ بهمن، ۵ اسفند و ۱۰ اسفند برگزار خواهد شد.

 

 

* لیگ قهرمانان آسیا و امیدوار به صعود بی دردسر

 

پرسپولیس اکثر بازی های لیگ قهرمانان را نیز در سال ۹۶ انجام خواهد داد. قرمزها ۲۴ بهمن میزبان برنده الفیصلی و نسف خواهند بود، یک هفته بعد در قطر به مصاف هم تیمی های ژاوی و پورعلی گنجی می روند و روز ۱۴ اسفند هم مقابل زردپوشان الوصل بازی می کنند. آخرین مسابقه سال شمسی پرسپولیس هم روز ۲۲ اسفند و برابر تیم الوصل امارات خواهد بود. شاگردان ایوانکوویچ اگر بتوانند از این ۴ بازی ۸ امتیاز یا بیشتر به دست بیاورند، می توانند به صعود امیدوار باشند؛ اما آن ها به دنبال صعود قاطعانه هستند و نمیخواهند کارشان همچون فصل گذشته به اما و اگر کشیده شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو