زمان انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ -

اسدی: استقلالی‌ها بیشتر مشکوک به دوپینگ هستند!

کاپیتان صنعت نفت آبادان اعلام کرد تیمش آماده دیدار با استقلال در جام حذفی است.

سرای نور؛درباره شرایط تیم نفت آبادان در آستانه دیدار با استقلال عنوان کرد: تیم ما بعد از برد خوبی که مقابل سپیدرود به دست آورد، از نظر روحی در شرایط مناسبی قرار دارد. تمرینات منظمی را انجام می دهیم و الان نیز خود را برای دیدار با استقلال آماده می کنیم. همه چیز خوب پیش می رود و آماده ایم تا یک بازی خوب مقابل استقلال انجام دهیم.

وی درباره شرایط استقلال گفت: استقلال این روزها وضعیت خیلی خوبی پیدا کرده است؛ این تیم از زمان حضور آقای شفر وضعیتش متفاوت شده و واقعا کار سختی خواهیم داشت. اما این فرصتی که نصیبمان شده را به راحتی از دست نمی دهیم. ما برای رسیدن به نیمه نهایی حذفی زحمت زیادی کشیدیم و حالا برای حضور در فینال هر کاری خواهیم کرد. امسال می خواهیم یک افتخار تاریخی را برای مردم آبادان رقم بزنیم و با همت بچه ها تلاش خواهیم کرد تا این مردم را خوشحال کنیم. مردم آبادان لیاقت بهترین ها را دارند و امیدوارم بازهم بتوانیم خوشحال شان کنیم.

کاپیتان صنعت نفت آبادان با اشاره به درخواست استقلالی ها برای حضور ماموران دوپینگ در آبادان بیان کرد: اگر منظور مسئولان استقلال از تست دوپینگ تیم ما بوده که باید بگویم شرایط استقلال بیشتر از ما مشکوک است.

 

آنها ناگهان متحول شدند و اگر قرار به اتهام زدن باشد، ما باید این کار را انجام دهیم. به هر حال ما از حضور ماموران دوپینگ در آبادان استقبال می کنیم و امیدوارم بهترین ماموران تست دوپینگ هم به آبادان بیایند و کارشان را انجام دهند.

اسدی در پایان افزود: همه بازیکنان ما آماده هستند تا یک نتیجه خوب مقابل استقلال رقم بزنیم. بی تردید هواداران زیادی به ورزشگاه می آیند که حمایت کنند. پیشاپیش از این هواداران ممنونم و خواهشم این است که بدون حاشیه و تنش به حمایت از تیم بپردازند تا انشاءالله در زمین بتوانیم روز خوبی را سپری کنیم و نتیجه مطلوبی بگیریم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو