زمان انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ -

«ژرژ وه‌آ» شماره دو، کاپیتان حریف هندی ذوب‌آهن!

کاپیتان آیزاول هند به عنوان یکی از نفرات باتجربه این تیم فردا نقش زیادی مقابل ذوب آهن خواهد داشت.

سرای نور؛تیم آیزاول هند فردا در چارچوب رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل ذوب آهن ایران قرار می گیرد. آیزاول که از ۶ بازیکن خارجی در ترکیب خود سود می برد، بازوبند کاپیتانی اش را هم یک لیبریایی بر دست می بندد.

آلفرد جاریان ۲۹ ساله تنها بازیکن لیبریایی تیم آیزاول هند است که از سال ۲۰۱۵ در این تیم حضور دارد و حالا بازوبند کاپیتانی را بر دست می بندد. این بازیکن سابقه حضور در تیم محمدان بنگلادش را نیز در کارنامه دارد و در مدت ۳ سال حضور در آیزاول ۳۳ بازی برای تیمش انجام داده است.

مهاجم نوک حریف هندی ذوب آهن در این مدت فقط دو گل برای آیزاول به ثمر رسانده؛ اما در بازی فردا انگیزه زیادی دارد تا دروازه رشید مظاهری را باز کند.

 

 

جالب اینکه جاریان لیبریایی سال گذشته دو بار به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شده؛ اما حتی یک بازی ملی در کارنامه اش دیده نمی شود.

از آنجایی که فوتبال لیبریا با ژرژ وه آ شناخته می شود، نام این کشور که می آید ناخودآگاه ذهن ها سمت این بازیکن افسانه ای می رود که حالا ریاست جمهوری کشورش را برعهده دارد. جاریان بازیکن آیزاول از نظر چهره نیز شباهتی به ژرژ وه آ دارد و همچنین هموطن او محسوب می شود.

باید دید آیا این مهاجم ۲۹ ساله در بازی فردا با ذوب آهن می تواند کاری برای تیمش از پیش ببرد یا خیر.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو