زمان انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ -

امید یوزپلنگ های دوحه به زوج “اسنایدر- طارمی”

مرحله پلی آف لیگ قهرمانان برای قطری ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چون یکی از باشگاه های سرشناس این کشور می تواند جواز صعود به مرحله گروهی را به دست بیاورد.

سرای نور؛الغرافه بعد از ریخت و پاش های زمستانی و جذب دو ستاره ایرانی و هلندی حالا در اندیشه حضور مقتدرانه در پلی آف لیگ قهرمانان و عبور از سد حریف ازبکستانی خود در دوحه است تا جواز حضور در گروه اول این رقابت ها و رویارویی با تراکتورسازی را دریافت کند.

رسانه های امروز دوحه با اشاره به این بازی مهم علاوه بر تشریح آخرین وضعیت الغرافه با هدایت آیگون بولنت ترکیه ای به انتشار گزارش های ویژه از مهره های کلیدی بازی با پاختاکور پرداختند و از زوج “اسنایدر-طارمی” به عنوان امید اول موفقیت برابر حریف سرشناس ازبک برای ورود دوباره به مرحله گروهی لیگ قهرمانان نام بردند.

الوطن با اشاره به این که فردا فوتبالدوستان قطر به حمایت همه جانبه از الغرافه (یوزپلنگ ها) خواهند پرداخت گفتگویی با الشمری مدیرباشگاه انجام داد که او با اشاره به وضعیت مطلوب تیم مدعی شد فرداشب قطر می تواند شاهد یک نمایش دیدنی از این تیم در لیگ قهرمانان و صعود به مرحله گروهی باشد، جایی که الغرافه  در یکی از دشوارترین گروه ها با الاهلی عربستان، الجزیره امارات و تراکتورسازی ایران روبرو خواهد شد.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو