زمان انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ -

اهل‌شاخه به لیست فولاد اضافه می‌شود؟

حضور محمد اهل‌شاخه در تمرینات فولاد خوزستان و امضای قرارداد داخلی‌ با باشگاه فولاد خوزستان احتمال اختصاص آخرین جای خالی لیست فولاد به این بازیکن را افزایش داده است.

سرای نور؛کادر فنی فولاد خوزستان از مدت‌ها قبل در صدد پر کردن تنها جای خالی لیست این تیم با یک مدافع وسط بوده؛ گزینه‌هایی هم برای این پست در نظر گرفته شدند که حضورشان در تیم قرمزپوش اهوازی میسر نشد.

 

مدافع رومانیایی به دلایل نامشخص از حضور در فولاد خوزستان باز ماند و چندی قبل ایران را ترک کرد. محمد طیبی هم در اولین مصاحبه بعد از برگشتن به پارس جنوبی اظهار داشت که فولاد خوزستان جزو تیم‌های خواهان وی بوده، ولی به‌خاطر قولی که به پارسی‌ها داده، بدون توجه به سایر پیشنهادات با پارس جنوبی قرارداد بسته است.

 

اما محمد اهل‌شاخه دیگر گزینه فولادی‌ها که جزو محصولات آکادمی فولاد خوزستان است، طی هفته‌های اخیر در تمرینات گروهی قرمزهای اهواز حضور یافته و قراردادی داخلی هم با باشگاه فولاد خوزستان به امضا رسانده است تا احتمال اضافه شدن نام این مدافع جوان به لیست فولاد افزایش پیدا کند.

 

اهل‌شاخه در عین جوانی برای فولاد خوزستان مدافعی صاحب تجربه دو سال بازی در ترکیب این تیم است. این مدافع اهوازی در لیگ پانزدهم با زدن گل‌های حساس با لباس فولاد نام خود را سر زبان‌ها انداخت و فصل گذشته نیز برای این تیم بازی کرد، اما مصدومیت در هفته ماقبل پایانی لیگ شانزدهم، اهل‌شاخه را از حضور در نیم‌فصل نخست لیگ هفدهم محروم کرد.

 

فولاد خوزستان به لطف حضور مدافعان باتجربه‌اش در لیگ امسال آمار دفاعی خوبی داشته؛ تا جایی که بعد از پرسپولیس و استقلال تهران صاحب سومین خط دفاعی لیگ است. کمبود بازیکن در خط دفاعی اما نکته‌ای است که در این تیم به چشم می‌خورد و در مسابقاتی که مدافعان میانی فولاد مصدوم یا محروم می‌شوند، کادر فنی ناچار می‌شود از بازیکنانی با پست‌های غیرتخصصی در قلب خط دفاعی استفاده کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو