زمان انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ -

پرسپولیس با چند تغییر مقابل سپاهان؟

سرخپوشان پایتخت در حالی روز جمعه به مصاف سپاهان می روند که حداقل یک تغییر نسبت به بازی رفت خواهند داشت.

سرای نور؛پرسپولیس در دیدار رفت با سیستم لوزی در خط هافبک به میدان رفت. شجاع و انصاری مدافعان میانی پرسپولیس بودند، ماهینی دفاع چپ بازی می کرد و محرمی هم مدافع راست بود. محسن ربیع خواه به عنوان هافبک دفاعی استفاده شد، احمدزاده در پست وینگر راست و امیری در چپ به کار گرفته شدند و مسلمان هم در جای همیشگی بود. زوج خط حمله را نیز علیپور و طارمی تشکیل دادند.

 

حال نسبت به آن مسابقه قطعا مهدی طارمی در ترکیب سرخ ها نخواهد بود. همچنین با حضور سیدجلال حسیتی، از بین ماهینی و محرمی یکی مدافع راست خواهد بود که احتمالا، محرمی انتخاب برانکو است. چرا که در نبودِ کامیابی نیا، احتمالا همچون دو بازی قبلی ماهینی هافبک دفاعی سرخ ها خواهد بود. مگر این که نوراللهی از ابتدا به کار گرفته شود که امری بعید به نظر می رسد.

 

امیری پس از یک جلسه دوری به ترکیب باز می‌گردد. مسلمان هم احتمالا دیگر هافبک پرسپولیس خواهد بود و زوج خط حمله را نیز علیپور و منشا خواهند ساخت.

 

تعویضی های برانکو در اصفهان، شایان مصلح، بشار رسن و کمال کامیابی نیا بودند. کمال که مصدوم است؛ اما دو تعویضی دیگر احتمالا ثابت خواهند بود و شاید احمدزاده جانشین کمال شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو