زمان انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ -

شفر: با کامرون هم برزیل را شکست داده بودم

سرمربی استقلال در نشست خبری شرکت کرد.

سرای نور؛وینفرد شفر با حضور در نشست خبری درباره دیدار با نفت آبادان صحبت های زیادی انجام داد که مشروح آن در ادامه می آید:

 

  • صحبت های اولیه؟

در بازی گذشته نیز گفتم که من عاشق تیمم هستم. من حدود ۳۰ سال است که سرمربی هستم و می دانم که استقلال تیم بسیار با شخصیت و فوق العاده ای است. قبل از پایان مسابقه عصبانی بودم و فکر می کردم شاید بازی را واگذار کنم. روحیه تیمی و کار تیمی ما فوق العاده است و مشکلی که برای بازیکن جوان ما مهدی قائدی رخ داد را می دانید و ما به همین دلیل از اینجا برد را به قائدی تقدیم می کنیم و امیدوارم مهدی در فینال در کنار ما باشد.

 

  • عصبانیت در کنار زمین؟

من قبل از شروع مسابقه عصبانی نبودم. من خوشحالم که برابر برزیل فوتبال بازی کردیم. به یاد دارم که با کامرون نیز برزیل را شکست دادم. بازی بسیار بسیار سختی را سپری کردم. بازی در زمین حریف و برابر هواداران این تیم بود و می دانستیم که تیم حریف ما قوی است اما خط دفاع و خط هافبک ما بسیار قوی بود و کی روش بابت این موضوع باید خوشحال باشد. به همه بازیکنان از ابتدا تا انتها تبریک می گویم. این فینال را به هواداران خودمان در تهران نیز تقدیم می کنیم. نه فقط در تهران، بلکه در همه ایران و حتی در آلمان نیز هوادار داریم و این برد را به همه تقدیم می کنیم.

 

  • بازیکن جدید استقلال؟

ما بازیکن جدید نداریم. مدیرعامل باشگاه فردا با من جلسه دارد و امیدوارم فردا کار تمام شود. این تیمی که ما داریم در همه بازی ها با صد در صد توان ظاهر می شوند. نورافکن در بازی پدیده سمت راست زمین بازی کرد اما امروز در سمت چپ حضور داشت و به حریف فشار آورد. ما به بازیکن جدید نیاز داریم و امیدواریم فردا کار تمام شود. تشکر می کنم و از فضایی که در استادیوم بود بسیار خوشحال هستم. می دانم که شاید تیم حریف خوشحال نباشند اما برای آنها در بازی های بعدی نیز آرزوی موفقیت می کنم. ما یک اشتباه داشتیم و یک توپ را از دست دادیم و همان توپ در ضد حمله به گل نفت آبادان تبدیل شد.

 

  • درخشش ابراهیمی؟

همه بازیکنان خوب بودند اما امید ابراهیمی فوق العاده بود و به خوبی در زمین پاس های مناسب را ارسال کرد. پژمان منتظری و مجید حسینی نیز خیلی خوب بازی کردند اما امید ابراهیمی در این بازی با تمرکز بالا بازی کرد. او یک گام بلند برای جام جهانی برداشت و آقای کی روش باید بابت این بازیکنان بسیار خوشحال باشد و امیدوارم در جام جهانی نتایج خوبی کسب کند.

 

  • چرا به داور اعتراض کردید؟

برای من غافلگیر کننده است که شما خبرنگاران می گویید که علیه داور صحبت کردم. مگر شما زبان آلمانی من را بلد هستید؟ داور بسیار بسیار خوب بود. فغانی بهترین داور است و بهترین داوری را داشت. من فقط زمانی هیجانی می شوم و واکنش نشان می دهم که بازیکنانم توپ را از دست می دهند. ایشان داوری است که فینال المپیک را سوت زده است. من باید صحبت های خودم را به زبان آلمانی تجربه کنم. همواره می گویند علیه داور عکس العلمل داشتی اما عکس العمل های من تنها مربوط به تیم خودم بود. ما اگر ببازیم هم راجع به داور حرف نمی زنم و خوشحالم که فوتبال ایران چنین داوری دارد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو