زمان انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ -

نوراللهی و دردسر شیرین برانکو ایوانکوویچ

دستیابی به آمادگی احمد نوراللهی اکنون به دردسر شیرینی برای برانکو ایوانکوویچ تبدیل شده است.

سرای نور؛هافبک شماره هشت سرخپوشان که بعد از دریافت مجوز بازگشت به ترکیب سرخپوشان در دیدار ابتدایی‌اش بعد از دوری یکساله مقابل گسترش فولاد نتوانست انتظارات را برآورده کند، در دیدار دوم مقابل پیکان در پست وینگر در دقایق پایانی به میدان آمد و توانست خبر از آمادگی مطلوبش بدهد.

اکنون برانکو ایوانکوویچ سه هافبک دفاعی در لیست تیمش در اختیار دارد و در صورتی که کمال کامیابی نیا نیز به شرایط ایده آل بدنی نزدیک شود و از دوران مصدومیت فاصله بگیرد کاملا شرایط به سود سرمربی کروات خواهد بود. حضور احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا و محسن ربیع خواه می‌تواند اختیار عمل کاملی در دست برانکو قرار دهد تا او به تاکتیک و استراتژی مدنظر خود دست یابد. با این حال در شرایط فعلی کامیابی نیا دچار مصدومیت است و از ترکیب اصلی دور است و نوراللهی اما توانسته به شرایط بدنی ایده آل دست یابد. این به معنای آن است که برانکو دیگر مجبور نیست از بازیکنان غیرمتخصص در پست شش سود ببرد.

بازگشت ماهینی به پست دفاع، یک خاصیت دیگر هم برای سرمربی سرخپوشان خواهد داشت و این تیم در خط دفاعی نیز با ۵ بازیکن آماده همراه خواهد بود و بزرگترین رقابت نیز در سمت راست دفاعی و با صادق محرمی شکل خواهد گرفت.

حضور نوراللهی در هافبک میانی می‌تواند بازیسازی بهتری نیز با توجه به خصوصیات این بازیکن شکل دهد و آنها احتمالا در جدال با سپاهان با سود بردن از شماره هشت خود در استادیوم آزادی به میدان خواهند رفت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو