زمان انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ -

کارشناس داوری دیدار نفت آبادان – استقلال

استقلال موفق شد با برتری دو بر یک مقابل نفت آبادان راهی فینال جام حذفی شود و اکنون در انتظار مشخص شدن دیگر فینالیست این رقابت‌هاست.

سرای نور؛شاگردان وینفرد شفر موفق شدند با گلزنی پژمان منتظری و داریوش شجاعیان جواز صعود به مرحله نهایی جام حذفی را به دست بیاورد و اکنون باید منتظر تیم پیروز جدال دو تیم خونه به خونه بابل و استقلال خوزستان باشد.

سعید مظفری زاده، کارشناس داوری در خصوص عملکرد علیرضا فغانی در این جدال توضیحات زیر را ارائه داد:

* گل استقلال در دقیقه هشتم در شرایط سالم به ثمر رسید و خطایی روی آن صحنه اتفاق نیفتاده بود.

* در دقیقه ۱۸ فغانی تکل آگوستو سزار را بی درنگ با کارت زرد مواجه کرد که این تصمیم درستی بود.

* در دقیقه ۲۵ رحیم شاهین به درستی آفساید مهاجم صنعت نفت را اعلام و گل این تیم به درستی مردود اعلام شد.

* در دقیقه ۵۳ بازی شاهد صحنه‌ی مشابه صحنه جنجال برانگیز هفته گذشته استقلال – پارس جنوبی بودیم که اینبار جاسم کرار پا به توپ وارد محوطه جریمه استقلال شد و علیرغم اینکه دست مدافع با او تماس داشت، اما برهم خوردن تعادل این بازیکن ربطی به این تماس نداشت. هر برخورد دستی و هر تماسی نمی تواند خطا باشد مگر اینکه با آن برخورد نیروی وارد شود و خطایی اتفاق بیفتد اما به درستی داور تشخیص داد و دستور به ادامه بازی داد.

* در دقیقه ۶۸ فغانی برخورد بازیکنان و درگیری آنها را به خوبی مدیریت کرد و با استفاده از کارت زرد خود بازیکنان را به درستی جریمه کرد.

* در دقیقه ۷۶ مرتضی اسدی که نزدیک به محوطه جریمه خودی با خطا موقعیت را از بازیکن استقلال گرفته بود به درستی با اخطار مواجه شد.

دیدار دو تیم استقلال و صنعت نفت آبادان با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان وینفرد شفر خاتمه یافت تا این تیم راهی فینال جام حذفی شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو