زمان انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ -

پدیده و تراکتورسازی در ورزشگاه امام رضا(ع)

بر اساس اعلام قائم‌مقام باشگاه پدیده خراسان، دیدار تیم‌های پدیده و تراکتورسازی در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

سرای نور؛مجتبی سرآسیایی، مدیر تیم و قائم‌مقام باشگاه پدیده خراسان با اعلام این خبر که ورزشگاه امام رضا(ع) میزبان دیدار تیم‌های پدیده و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته ۲۲ لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس خواهدبود، اظهار کرد: در ابتدا با توجه به رعایت بازه زمانی هر ۱۲ روز یک بازی در ورزشگاه امام رضا(ع)، قرار بر این شد که دیدار دو تیم پدیده و تراکتورسازی در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد برگزار شود اما طی صحبت‌هایی که در روزهای اخیر داشتیم خوشبختانه این دیدار به ورزشگاه امام رضا (ع) منتقل شد.

 

وی افزود: باید در این راستا تشکر ویژه‌ای از مسئولان تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی داشته‌باشیم که شرایط را برای برگزاری این دیدار فراهم کردند. پس از دیدار قبلی که در این ورزشگاه برگزار شد، تلاش فراوانی صورت گرفته تا چمن آن برای دیدار پدیده و تراکتورسازی نیز آماده باشد.

 

سرآسیایی با اشاره به لزوم حضور هواداران به عنوان یار دوازدهم تیم فوتبال پدیده خراسان در دیدارهای خانگی خاطرنشان کرد: شرایط خاص و سختی داریم و قطعا به سه امتیاز دیدار با تراکتورسازی نیاز مبرمی داریم. در همین رابطه از هواداران عزیزی که همواره یار و یاور پدیده بوده‌اند درخواست می‌کنیم تا در دیدار روز جمعه نیز تیم شهر خود را تنها نگذارند. مهمترین موضوعی که سبب شد تا از مسئولان تربیت‌بدنی آستان قدس بخواهیم این دیدار در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود، راحتی هواداران برای حضور گسترده در ورزشگاه بود.

 

مدیر تیم پدیده تاکید کرد: سال گذشته را فراموش نکرده‌ایم، درست در شرایطی که نتایج بدی گرفته‌‎بودیم و تیم درگیر حواشی ریز و درشت بود، با اتحاد و همدلی به پنج برد متوالی دست یافتیم و کاری کارستان صورت گرفت. امسال هم با وجود مشکلات زیادی که به وجود آمد، عزم خود را جزم کرده‌ایم تا در ادامه رقابت‌ها و از دیدار خانگی با تراکتورسازی به روند خوب خود بازگردیم و پیروزی‌های خود را آغاز کنیم.

 

قائم‌مقام باشگاه پدیده در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به توافقی که با مسئولان تربیت‌بدنی آستان قدس داشته‌ایم، دیدارهای خانگی پدیده در لیگ برتر هفدهم تا پایان سال ۹۶ در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار خواهدشد که جا دارد از این عزیزان در آستان قدس رضوی، هیات فوتبال خراسان رضوی و شورای تامین به واسطه همراهی خوبی که داشتند، باز هم تشکر کنیم.  بدون شک اگر دلسوزی دوستان در هیات فوتبال و البته درک شرایط حساس باشگاه پدیده توسط شورای تامین نبود برگزاری دیدار در ورزشگاه امام رضا(ع) میسر نمی‌شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو