زمان انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ -

خیابانی: طرفدار پاس و شاهین بودم نه استقلال

مجری و گزارشگر سرشناس ورزش هنوز هم برای کمک به زلزله زدگان در تلاش است هرچند در این مدت حواشی نیز برای او به وجود آمده است.

سرای نور؛جواد خیابانی یکی از فعال ترین چهره ها در زمینه کمک به زلزله زدگان بوده و هنوز هم مشغول کمک رسانی است. او در رابطه با کم شدن اخبار مربوط به این موضوع به “ورزش ۳” گفت:« کارها نخوابیده و همچنان ما مشغول انجام امور و  کمک کردن هستیم. شرکت ها و مردم کانکس می خرند و می فرستند اما انگار خبرنگارها خواب هستند در حالی که هنوز کامیون ها و تریلی ها به این شهر می روند.»

او درباره اینکه حجم اخبار بد بیشتر از اخبار خوب است گفت:« متاسفانه خیلی از این خبرهای بد صحت ندارد.»

خیابانی افزود:« من تازه از کرمانشاه برگشته ام ، پنجشنبه و یکشنبه فوتبال است و یکشنبه دوباره به کرمانشاه برمی گردم.پنجشنبه بازی بارسلونا و والنسیا در جام حذفی است و جمعه هم مجری گزارش بازی پرسپولیس هستم.»

او که گفته می شد به خاطر برخی مسایل ممنوع التصویر شده در این باره گفت:« این یک شایعه بود که شاید کسانی فکر می کردند با انتشار آن به اهدافی می رسند. این شایعه هیچ ریشه ای نداشت و همانطور که در برنامه رضا رشیدپور گفتم سازمان ما یک سازمان عاقل و دانا است و اصلا چرا باید چنین اتفاقی بیفتد.»

جواد خیابانی که مصاحبه اش با برانکو کمی چالش برانگیز شده بود درباره اینکه گفته می شود او استقلالی است گفت:«  من از برانکو عذرخواهی کردم اما واقعا این مساله درست نیست.»

او دراین باره که گفته شده در زمان نوجوانی طرفدار استقلال بوده است گفت:« خیلی ها در خیابان من را می بینند و می گویند پرسپولیسی هستم. می گفتند من کارت هواداری استقلال را دارم. یک بار در نمایشگاه به من کارت هواداری تراکتورسازی را دادند و بعد گفتند خیابانی طرفدار تراکتور هستم.»

خیابانی افزود:« اگر می خواهید چیزی بنویسید بگویید من در سال ۵۷-۵۸ طرفدار تیم پاس بودم و ای کاش آن زمان مثل الان موبایل و دوربین بود تا از خودم عکس می گرفتم تا این حرف و حدیث ها هم تمام می شد. من زمانی هم طرفدار شاهین بودم که نصرالله عبداللهی و محمود پازوکی و… در آن بازی می کردند. مدتی هم طرفدار هما بودم به خاطر هادی نراقی و حمید علیدوستی و…»

خیابانی در انتها گفت:« از مردم می خواهم خودشان کمک کرده و هرچه زودتر شرایط کرمانشاه درست شود. درحال حاضر وضعیت مردم واقعا بهتر از قبل است اما همه باید کمک کنند تا این مردم برای عید مثل همه ما بتوانند سال جدید را جشن بگیرند.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو