زمان انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ -

نمی دانم نویدکیا می خواهد مربیگری کند یا نه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: محرم نویدکیا بازیکن خوب و تأثیرگذاری در سپاهان بوده است، اما چند سالی است که از شرایط او اطلاع ندارم و نمی‌دانم تمایل به مربیگری دارد یا خیر.

سرای نور؛منصور ابراهیم‌زاده در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال سپاهان، در جمع خبرنگاران در مورد دلایل پذیرفتن سرمربیگری این تیم اظهار کرد: به عنوان یک اصفهانی وظیفه خود دانستم که وقتی تیم‌های اصفهانی به خصوص سپاهان نیاز به کمک دارند، به این وظیفه خود عمل کنم و این نه تنها وظیفه من، بلکه همه اصفهانی‌ها در جایگاه‌های مختلف است. با توجه به این دیدگاه و اینکه خودم بازیکن و مربی سپاهان بودم، وقتی از من درخواست شد به دیده منت گذاشتم و به سپاهان آمدم.

 

وی افزود: آن طور که در تمرین امروز دیدم، جوانان سپاهان می‌خواهند موفق باشند و تلاش کنند و باید به این بازیکنان روحیه و انگیزه کار کردن و موفقیت بدهیم.

 

ابراهیم‌زاده در مورد مدت قرارداد خود با سپاهان گفت: هنوز قراردادی با باشگاه ننوشتم و الان برای بستن قرارداد به باشگاه می‌روم. مسلماً باید روی این موضوع فکر کنیم تا به شکلی قرارداد ببندیم که آینده و ثبات را هم در نظر بگیریم.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه آیا کسی به کادر فنی تیم فوتبال سپاهان اضافه می‌شود، اظهار کرد: افرادی که الان در تیم هستند، هنوز حضور دارند و حتماً دو تا سه نفر را هم به کادر فنی اضافه می‌کنیم که در فرصت‌های بعدی اسامی آنها را اعلام می‌کنیم.

 

وی در مورد احتمال حضور محرم نویدکیا در کادر فنی سپاهان ادامه داد: محرم بازیکن خوب و تأثیرگذاری در سپاهان بوده است، اما چند سالی است که از شرایط او اطلاع ندارم و  نمی‌دانم دیدگاه او چیست و تمایل دارد کار مربیگری انجام دهد یا نه. البته نه تنها از محرم نویدکیا، بلکه از همه کسانی که سپاهانی بوده‌اند و می‌توانند در این راستا کمک کنند، پرس و جو خواهم کرد.

 

ابراهیم‌زاده در مورد رویارویی با پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر و جایگاه متفاوت دو تیم در جدول لیگ برتر گفت: همه تیم‌ها بدون توجه به جایگاهشان انگیزه بالایی برای بازی جلو استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دارند. با وجود این انگیزه، اگر بازیکنان دستورات فنی را هم در زمین اجرا کنند، می‌توانیم نتیجه خوبی در این بازی بگیریم.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد پیش‌بینی خود از جایگاه سپاهان در پایان فصل افزود: مسلماً سپاهان در جایگاه بهتری قرار می‌گیرد وبدون نگرانی برای سال آینده برنامه‌ریزی خواهد کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو