زمان انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ -

ورزشکاران با اهتزار پرچم ایران ، نشاط و امید را به جوانان و خانوده ها منتقل می‌کنند

ورزشکاران با اهتزار پرچم ایران ، نشاط و امید را به جوانان و خانوده ها منتقل کرده و سبب وحدت ، وفاق ملی، همفکری و هم اندیشی در جامعه می شوند.

به گزارش خبرنگار سرای نور، همایش تجلیل از بانوان افتخارآفرین ورزشی شهرستان نور طی سالهای ۹۶_۹۵ باحضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری،نماینده نور و محموداباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار نور و دیگر مسئولین شهری و شهرستانی در مجتمع بانک ملت ایزدشهر برگزار شد

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : مجلس در برنامه ششم  توسعه، ۲۷صدم از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده، معادل ۱۴۴۰ میلیارد  تومان را به ورزش و جوانان اختصاص داده است که امسال بدلیل کمبود بودجه تخصیص پیدا نکرده است ولی مطمئناً در طول چهارسال این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

 

وی افزود : ورزشکاران با اهتزار پرچم ایران ، نشاط و امید را به جوانان و خانوده ها منتقل کرده و سبب وحدت ، وفاق ملی، همفکری و هم اندیشی در جامعه می شوند.

 

اسماعیلی تصریح کرد: حمایت از مدال آوران و قهرمانان باید یک اراده ملی باشد و مجلس و دولت هر دو باید بر این مهم بکوشند.

وی درپایان بر تجهیز امکانات سالنهای ورزشی ، بیمه ورزشکاران حرفه ای و تقویت بخش خصوصی در ورزش تاکید کرد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در این مراسم اظهار کرد : ورزشکاران هم مانند شهدا با اهتزار پرچم جمهوری اسلامی و افتخارآفرینی در این عرصه سبب اقتدار و امنیت ملت شده‌اند.

 

وی افزود: امروز فقر حرکتی و پویایی در استان مازندران بیداد می کند و بر اساس آخرین آمار ، در سند جامع سلامت  استان مازندران، بانوان مازندرانی از چاقی مفرط برخوردارند و همین امر سرانه بهداشت و سلامت ما را پایین آورده و نقش منفی در اقتصاد خانواده  ایفا می کند.

زمان انتشار: ۱۲ بهمن, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو