زمان انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ -

شهباززاده همچنان در فهرست القطر

با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی در دنیا روزنامه قطری در گزارشی از عملکرد باشگاه های این کشور ادعای جالبی پیرامون ستاره ایرانی باشگاه القطر مطرح کرد.

سرای نور؛

روزنامه الرایه امروز در گزارشی مفصل از عملکرد باشگاه های حاضر در لیگ ستارگان در پنجره زمستانی ۲۰۱۸ مدعی شد نام سجاد شهباززاده در فهرست باشگاه القطر به عنوان یکی از خریدهای جدید گنجانده شده و تنها نام او در فهرست نفرات رد نشده است.

بنا به ادعای این روزنامه باشگاه القطر در زمستان چهار خرید جدید انجام داد که در بین آنها سجاد شهباززاده نیز دیده می شود که قراردادش ثبت شده است و باشگاه باید طبق توافقات و تعهدات مالی به بندهای قرارداد او عمل کند. فابیانو برزیلی ، اسامه اومری سوریه ای، خیمینز فلسطینی به همراه شهباززاده از ایران چهار بازیکنی هستند که نام آنها به عنوان خریدهای جدید در فدراسیون فوتبال قطر ثبت شده است.

به این ترتیب با خارج کردن نام شهباززاده از فهرست نفرات القطر برای ادامه فصل باشگاه باید تمام هزینه های او را طبق قرارداد پرداخت کند درست مثل اتفاقی که برای اشکان دژاگه در العربی و پژمان منتظری در الاهلی رخ داد و آنها را برای نیم فصل از جریان مسابقات دور نگه داشت.روزنامه الرایه با انتقاد از سیاست نقل و انتقالاتی باشگاه القطر نوشت:« چطور ممکن است باشگاهی تنها برای ۱۳ روز به یک خرید جدید خود اطمینان داشته باشد و سپس قید او را بزند و زمینه ورود بازیکن دیگری را فراهم کند! شاید به هیمن خاطر هست که بحران های مالی زیادی در این سال ها گریبانگیر باشگاه ها شده است».

نکته جالب توجه در این گزارش به ادعای الرایه پیرامون بهترین عملکرد از سوی باشگاه الغرافه برمی گشت جایی که زردهای دوحه با جذب وسلی اسنایدر هلندی و مهدی طارمی از ایران بالاترین نمره را در بین باشگاه های لیگ ستارگان در راه تقویت خود دریافت کرده و در صدر ایستادند.

کلیدواژه ها: ,, ,
زمان انتشار: ۱۲ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو