زمان انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ -

دو مهاجم آفریقایی در تیررس استقلال

در فاصله چند روز تا ارائه فهرست نهایی بازیکنان به کنفدراسیون فوتبال آسیا تحرکات در باشگاه استقلال برای جذب مهاجم خارجی به اوج خود رسیده است.

سرای نور؛

طلسم جذب مهاجم خارجی هنوز در باشگاه استقلال شکسته نشده است. طلسمی که وینفرد شفر بعد از صعود به فینال حذفی و برتری در آبادان نوید داد تا امروز یا فردا قطعا شکسته خواهد شد چون او نیاز به بازیکن جدید در ساختار تهاجمی دارد تا با تیمی بهتر و مقتدرتر راهی بازی های آسیایی شود.

در شرایطی که مربی آلمانی وعده داد پرونده جذب بازیکن خارجی خیلی زود بسته شود از باشگاه استقلال خبر رسید دو مهاجم آفریقایی دیگر در تیررس باشگاه و شفر قرار گرفته اند که در ۴۸ ساعت گذشته مذاکرات مفصلی به صورت تلفنی با این بازیکنان و مدیربرنامه های آنها صورت گرفته تا امشب وارد تهران شوند.

با توجه به این که استقلال تا سه شنبه آینده بیشتر فرصت ندارد تا نام بازیکن جدید را در فهرست آسیایی خود درج کند سران باشگاه امیدوار هستند یکی از این دو مهاجم را حداکثر تا شنبه یا یکشنبه آینده به صورت رسمی جذب و خواسته های وینفرد شفر را برآورده کنند که مثل گزینه های قبلی مقرر شده اطلاعات آنها برای ممانعت از بروز مشکلات غیر منتظره محرمانه باقی بماند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو