زمان انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ -

آخرین بخت های عنایتی برای بقاء در لیگ برتر

شاگردان رضا عنایتی برای زنده نگه داشتن آخرین بخت های خود برای بقاء در لیگ هفدهم به مصاف گسترش فولاد می روند.

سرای نور؛

گسترش فولاد که از زمان آمدن فیروز کریمی به این تیم شرایط خوبی پیدا کرده و توانسته خود را تا میانه های جدول بالا بکشد، سه هفته ای است که به نتیجه مساوی مقابل حریفانش می رسد. شاگردان کریمی در برابر فولاد، پرسپولیس و نفت تهران با نتیجه مشابه یک بر یک متوقف شدند و حالا به دنبال سه امتیاز از این دیدار خانگی در مصاف با تیم قعر جدولی سیاه جامگان هستند.

شاگردان رضا عنایتی هم که این روزها وضعیت خوبی ندارند، با ۱۴ امتیاز در قعر جدول به دنبال زنده نگه داشتن آخرین بخت های خود برای بقاء در لیگ هفدهم هستند. سیاه جامگان با هدایت رضا عنایتی در ۴ دیدار خارج از خانه صاحب ۲ باخت و ۲ مساوی است. آنها مقابل پارس جنوبی جم و نفت تهران شکست خوردند و در مصاف با فولاد و ذوب آهن موفق به متوقف کردن میزبانان خود شدند. آنها مقابل گسترش فولاد کار سختی خواهند داشت و بی شک در صورت باختن این بازی، سقوط شان قطعی خواهد شد.

عنایتی که سالها به عنوان گلزن در فوتبال ما حضور داشته، هنوز نتوانسته مشکل گلزنی تیمش را حل کند و شاگردانش در ۷ بازی اخیر تنها ۴ گل به ثمر رسانده اند. شاکری، عسگری و ملکیان گلزنان سیاه جامگان در این هفته ها بوده اند. البته به نظر نمی رسد گل زدن به گسترش فولاد کار سختی باشد، چرا که آنها در ۱۳ دیداری که با هدایت فیروز کریمی به میدان رفته اند، تنها در ۴ بازی موفق به کلین شیت شده اند. گسترش فولادی ها با ۲۴ گل خورده تا پایان هفته ۲۱ آمار خوبی در خط دفاعی ندارند و این این مهم می تواند برای عنایتی و شاگردانش مایه امیدواری باشد. مهاجمان سیاه جامگان در دیدار با تراکتورسازی به دلیل عدم تمرکز موقعیت های زیادی را از دست دادند و اگر بخواهند همین روند را مقابل گسترش فولاد تکرار کنند، نمی توانند امید زیادی به کسب امتیاز در تبریز داشته باشند. دیدار رفت دو تیم در مشهد با تک گل خالقی فر به سود گسترش فولاد به پایان رسید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو