زمان انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ -

راز آخرین تصمیم شگفت انگیز مورینیو چه بود؟

تصمیم عجیب مورینیو پس از تعویض مروان فلینی، در حالی که او تنها 7 دقیقه در زمین حضور داشت، با واکنش‌های بسیاری در شبکه های اجتماعی روبرو شده است.

سرای نور؛

صحبت های بسیاری در طول شب گذشته در مورد این تصمیم مطرح شده و هواداران و البته کارشناسان، دلایل مختلفی برای این تعویض مطرح کرده اند.

عده ای معتقدند که مورینیو در کنفرانس خبری پس از بازی، حقیقت را بیان کرده است. او گفته بود:” فلینی تعویض شد، زیرا مشکلی در زانویش پیش آمده بود. هم برای او بدشانسی به وجود آمد و هم برای من. او با شور و انگیزه خاصی به زمین رفت؛ ولی مصدومیت رباط زانویش اجازه ادامه بازی به او را نداد. فکر می‌کنم من خیلی بدشانس هستم، زیرا با به میدان آوردن فلینی قصد داشتم روند بازی را تغییر دهم. پس از چند دقیقه او مصدوم شد. همیشه همینگونه است. رباط زانویش مشکل دارد. فکر نمی‌کنم موضوع خیلی بزرگی باشد؛ ولی او به محض اینکه احساس درد کرد، به ما گفت و تعویضش کردیم.”

در حالی که تصاویری نیز از فلینی منتشر شده که در حین بازی زانویش را گرفته، اکانت توئیتر یونایتد نیز مصدوم شدن او را تایید کرد.

با این حال برخی معتقدند که مورینیو به خاطر اشتباه فلینی روی جایگیری که منجر به حرکت رو به جلو اریکسن شد، به شدت عصبانی شده بود. فریادهای او در کنار زمین در حین این صحنه، باعث شده که این شائبه به وجود بیاید که به خاطر اشتباه فلینی در یارگیری، آقای خاص تنها پس از ۷ دقیقه او را تعویض کند. با این حال، به آغوش کشیدن فلینی پس از تعویض توسط مورینیو، می‌تواند این موضوع را به کلی رد کند.

اینکه فلینی واقعا مصدوم شده یا مورد غضب مورینیو قرار گرفته، هنوز مشخص نیست؛ ولی اگر پیش زمینه رابطه مورینیو و فلینی را بررسی کنیم، با توجه به علاقه ویژه ای که مورینیو به هافبک بلژیکی دارد و در مواقعی که فلینی به شدت مورد انتقاد هواداران قرار می‌گرفت، مورینیو به او بازی می‌داد، می‌توان شائبه ناراحتی مورینیو از عملکرد او را با احتمالی کمتر بررسی کرد. حال باید دید که در مورد مصدومیت او از سوی باشگاه چه چیزی اعلام خواهد شد و آیا او به خاطر مصدومیت از میادین به دور خواهد ماند یا نه.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو