زمان انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ -

اولین بازی برزیل با آلمان بعد از شکست ۱-۷

تیته، سرمربی برزیل اعلام کرد تیمش ترسی از رویارویی با آلمان ندارد.

سرای نور؛

برای اولین بار بعد از شکست تاریخی ۱-۷ در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴، قرار است در تاریخ ۲۷ مارچ دو تیم آلمان و برزیل در برلین به مصاف هم بروند.

تیته گفت: “این همان نحوه آماده سازی ما برای جام جهانی است. بگذارید برای اولین بار بعد از آن شکست به آلمان مواجه شویم و وقتی حقیقت را بپذیریم قبول آن آسان تر خواهد شد. حالا برزیل در حال نگارش فصل جدیدی است.

شرایط برزیلی خوب است و نه علاقه به نشان دادن فروتنی غلط دارم و نه غرور بیجا. برزیلی برای تقویت خود و رسیدن به بلوغ ذهنی در ماه مارچ باید با ۲ حریف خصوصا آلمان روبرو شود. گروه لیست نهایی قابل تغییر است؛ اما با توجه به عملکرد فعلی در باشگاه و تیم ملی، ۱۵ تا ۱۸ بازیکن حضور خود در روسیه را تضمین کرده اند.

تیمی پر جنب و جوش، فیزیکی و چابک در اختیار داریم که دارای ساختار بوده و قادر به فکر کردن و اجرای بسیار سریع افکار است. کوتینیو، ویلیان، گابریل، نیمار، داگلاس کاستا، تایسون … آنها سریع فکر می کنند و سریع هم عمل می کنند که این صفت در یک سوم هجومی زمین لازم است؛ اما نکته ای که من را به خود مجذوب کرده، ترکیب حرکت و قدرت فیزیکی است که باعث می شود پاسخی هوشمندانه به رقبا داده شود.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو