زمان انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ -

ابراهیم‌زاده: وضعیت سپاهان شبیه زاینده رود است

منصور ابراهیم زاده در شرایطی هدایت سپاهان را برعهده گرفته که این تیم برخلاف گذشته شرایط خوبی در لیگ سپری نمی‌کند و امیدوار به پایان کابوس خود است.

سرای نور؛

سپاهان برخلاف پیش‌بینی‌ها نتوانست نتایج خوبی در دیدارهای اخیر کسب کند و در نهایت اکنون در شرایطی زلاتکو کرانچار را برکنار کردند که در اتفاقی عجیب سایه سقوط هم این تیم را تهدید می‌کند. در چنین شرایطی آنها منصور ابراهیم زاده را به روی نیمکت خود قرار داده‌اند و امیدوارند به روزهای تلخ خود پایان دهند. ابراهیم زاده در گفتگو با خبرگزاری ایلنا در خصوص شرایط این تیم در اولین حضورش روی نیمکت که پرسپولیس را پیش رو دارد به صحبت پرداخته است.

سرمربی سپاهان در ابتدای صحبت‌هایش گفت: وضعیت سپاهان مانند زاینده رود بود و وقتی از من کمک خواسته شد و نیاز بود تا کمک کنم سریعا قبول کردم چرا که احیای زاینده رود و سپاهان را در یک جهت می دانم. فکر می کنم که الان که شرایط دشوار و سختی هست باید کمک کرد. کار سختی پیش رو داریم و شکی درش نیست اما به عنوان یک اصفهانی الان باید چاره ای بیندیشم و گوشه کار را بگیریم. اگر ما نیاییم و شانه خالی کنیم چه کسی بیاید؟

وی در خصوص ریسکی که در این شرایط حساس پذیرفته گفت: همه موافق بودند و از این اتفاق ابراز خرسندی و آرزوی موفقیت کردند. بزرگان فوتبال اصفهان یعنی آقایان یاوری و کربکندی هم از این اتفاق استقبال کردند. مدیریت باشگاه کارخانه هم از من خواستند تا به تیم کمک کنم و با کمال میل پذیرفتم.

ابراهیم زاده درباره بازی حساس این هفته مقابل پرسپولیس و کار سختش در اولین گام گفت: درباره این مسابقه یک جمله می توانم بگویم؛ بازی فوق العاده سختی است. با این حال بچه های ما انگیزه زیادی دارند. به خودی خود بازی کردن مقابل سرخابی های پایتخت و ذوب آهن و سپاهان انگیزه را دو چندان می کند. قطعا جایگاه پرسپولیس بسیار خوب و فوق العاده است. آنها تیم بسیار خوبی دارند. با این حال ما به خودمان فکر می کنیم و اینکه بهترین نمایش ممکن را داشته باشیم. باید با برنامه مقابل پرسپولیس ظاهر شویم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه نگرانی بابت احتمال سقوط سپاهان ندارد گفت: اصلا نباید به سقوط فکر کنیم چرا که فکر کردن به آن هم کار ما را مشکل می کند و روی بچه ها فشار می آورد.

ابراهیم زاده که سابقه حضور روی نیمکت ذوب آهن را پیش از این دارد، درباره مقایسه این سپاهان با تیم چند سال قبل بیان داشت: این دو تیم بسیار متفاوت هستند و نسل جدیدی هم که الان داریم بسیار خوب و روی فرم است. در تیم ما ۴ یا ۵ بازیکن ملی پوش حضور دارند و بزایکنان بزرگی را در تیممان داریم.

وی در واکنش به این سوال که آیا حضورش در سپاهان با توجه به تمایلاتی که پیش از این به ذوب داشته برایش مشکلی به وجود نیاورده گفت: خدا را شکر برخوردها بسیار خوب بود و حتی خیلی از طرفداران ذوب آهن طی این چند روز به من تبریک گفتند و برایم ارزوی موفقیت کردند که این نشان از بزرگی آنها دارد. مسلما همه آنها هم دلشان می خواهد سپاهان به روزهای خوب خود برگردد.

مربی اسبق تیم ملی ایران درباره آرزوی موفقیت کرانچار برای او و همچنین خداحافظی با بازیکنان گفت: به هر حال این تیم، تیمی است که خود آقای کرانچار بسته و چون نمیتوانیم مهره جدید به خدمت بگیریم همین تیم لیگ را به اتمام می رساند. به همین خاطر آقای کرانچار با بازیکنان مورد علاقه اش و کسانی که انتخاب کرده بود صحبت های صمیمانه ای داشت و موفقیت این بازیکنان برای او می تواند مسرت بخش باشد.

وی درباره حضور محرم نویدکیا در کادر او گفت: از همه بزرگان اصفهان خواسته ام تا کنار تیم باشند و به ما کمک کنند. فرقی هم ندارد؛ مسن ها و جوان ها بیایند تا در کنار هم سپاهان را به جایگاه واقعی اش برگردانیم. با مردم هم صحبت کرده ام. به آنها هم گفتم بیایند تا در کنار هم دست به دست یکدیگر دهیم و تیم را به ساحل آرامش برسانیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو