زمان انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ -

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران

توجه به ورزش ، هزینه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش می دهد

توجه به ورزش ، هزینه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش می دهد و مشوق های لازم برای بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری و حمایت در این حوزه باید فراهم شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور، همایش تجلیل از بانوان افتخارآفرین ورزشی شهرستان نور طی سالهای ۹۶_۹۵ باحضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری،نماینده نور و محموداباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار نور و دیگر مسئولین شهری و شهرستانی در مجتمع بانک ملت ایزدشهر برگزار شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در این مراسم اظهار کرد : ورزشکاران هم مانند شهدا با اهتزار پرچم جمهوری اسلامی و افتخارآفرینی در این عرصه سبب اقتدار و امنیت ملت شده‌اند.

وی افزود: امروز فقر حرکتی و پویایی در استان مازندران بیداد می کند و بر اساس آخرین آمار ، در سند جامع سلامت  استان مازندران، بانوان مازندرانی از چاقی مفرط برخوردارند و همین امر سرانه بهداشت و سلامت ما را پایین آورده و نقش منفی در اقتصاد خانواده  ایفا می کند.

 

حبیب حسین زادگان خطاب به  نمایندگان مجلس بویژه دکتر اسماعیلی گفت:خواستار توجه ویژه نمایندگان مردم در خانه ملت به سرانه بودجه ورزش استان مازندران می‌باشیم.

این مسئول، ورزش را قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اضافه کرد : توجه به ورزش ، هزینه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش می دهد .

وی همچنین گفت : مشوق های لازم برای بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری و حمایت در این حوزه باید فراهم شود.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در ادامه این مراسم گفت : هر جامعه‌ای که ادعای توسعه کرد ولی به  زنان جامعه خود در عرصه های مختلف توجه نکرد به بیراهه رفته است .

وی افزود : زنان ورزشکار علاوه بر فواید فراوانی که به جسم و روح خود وارد می کنند ، ثمرات آنی و آتی بسیاری  با حضورشان نصیب جامعه می‌نمایند که در کشورهای توسعه یافته ، همین امر سبب کاهش آسیب ها گردیده است .

مریم جمشیدی خطاب به بانوان ورزشکار گفت : به افتخاراتی ک تاکنون کسب کردید بسنده نکنید و با دور کردن یاس و ناامیدی از خود  ، با وجود زیرساختهای مردانه‌ی کشور ، با مقاومتی تاریخی تا رسیدن به جایگاه آرمانی بکوشید.

 

 

زمان انتشار: ۱۳ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو