زمان انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ -

مهمترین دستاورد انقلاب، استقلال کشور ایران اسلامی است

مهمترین دستاورد انقلاب، استقلال کشور ایران اسلامی است و امروز که در مقابل بزرگ ترین قدرت جهانی یعنی آمریکا ایستاده‌ایم باید از این جایگاه مراقبت کنیم.

به گزارش خبرنگار سرای نور،حجت الاسلام قنبرعلی احمدی در جلسه شورای اداری با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه قرن در عصر حاضر است، اظهارکرد: عدم رضایت از وضعیت موجود و علاقه مندی به وضعیت مطلوب می‌تواند یکی از نشانه‌های انقلاب باشد و قبل از انقلاب نه تنها درآمد کشور وابسته به نفت بود بلکه این درآمد برای بیگانگان خرج می‌شد و ۶۵ درصد از سوخت اسرائیل را نیز تأمین می‌کرد.

 

 

وی گفت: شاه در رأس حکومت دست نشانده بیگانگان به ویژه آمریکا بود و بیش از ۴۰ مدیر ارشد ایران بهایی بودند و در این وضعیت امام(ره) علم مبارزه را بلند کرد و با همراهی مردم پرچم سربلندی و عزت را برافراشت و ملت را آگاه کرد که این انقلاب و کشور مال شماست و شما ولی نعمت هستید.

 

 

امام جمعه نور تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی امروز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد شکوفایی در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و … هستیم و مهمترین دستاورد انقلاب، استقلال کشور ایران اسلامی است.

این مسئول اضافه کرد: مقام معظم رهبری سکان دار کشتی انقلاب اسلامی است و امروز که در مقابل بزرگ ترین قدرت جهانی یعنی آمریکا ایستاده‌ایم باید از این جایگاه مراقبت کنیم.

 

احمدی با اشاره به اینکه باید از خون شهدا محافظت کنیم، اظهارکرد: همه باید در راستای خدمت رسانی به مردم گام‌های بلندی برداریم و اعتراض مردم به معنای این نیست که نظام و انقلاب را قبول ندارند زیرا ملت برای این انقلاب شهید داده و مجلس و دولت از خود مردم است، اگر دولتمردان، نمایندگان و مدیران خالصانه خدمتگذاری کنند مردم قدردان آن‌ها هستند.

 

وی گفت: مشکلات اقتصادی، تخلف برخی مدیران و فساد اداری سبب نارضایتی مردم است و ما باید از ظرفیت داخل کشور بهره ببریم، وهمان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند: اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات و رفع بیکاری است.

امام جمعه نور بر استفاده از مواهب الهی و ظرفیت گردشگران برای رونق اقتصادی و رفع بیکاری در شهرستان تأکیدکرد.

 

زمان انتشار: ۱۳ بهمن, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو