زمان انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ -

آذری: تیم ملی مسئول مصدومیت ایمانی نیست

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: به نظر من در حال حاضر باید بسیار خوشحال باشیم که از حیث داشتن یک کادر فنی خوب و کاربلد در تیم ملی بی نیاز هستیم.

سراینور؛

سعید آذری در ارتباط با مباحث مربوط به مصدومیت اکبر ایمانی و این نکته که این بازیکن به خاطر فشار ریکاوری مصدوم شده بود، اظهار داشت: به هر شکل ممکن همیشه تیم ملی و باشگاهها در دفاع از حقوق خود مباحثی را مطرح می کنند تا به یک جمع بندی و بهترین اتفاق برسند و ما هم این نکته را مطرح کردیم که تمرین ریکاوری برای ما تیمهای شهرستانی و بازیکنان ملی پوششان بهترین رخداد ممکن نیست. البته بعد که با کادر تیم ملی صحبت کردیم متوجه شدیم بخشی از نگاه ما اشتباه بوده و قصوری برای مصدومیت تیم ملی متوجه کی روش و کادرش نیست.

وی ادامه داد: این نکته را مطرح کردیم و برای آن دلایل خاص خود را هم داریم ولی این نکته به هیچ وجه منکر اعتقاد راسخ ما به عزم سرمربی و کادر فنی تیم ملی برای درخشش در روسیه و حمایت همه جانبه باشگاه ذوب آهن از تیم ملی نیست. همین جا باید به این نکته هم اشاره کنم که آقای قلعه نویی سرمربی تیم ما همواره رویکردی بسیار ویژه به تیم ملی داشته است و چه در تمرینات و چه در راهبردهای حمایتی اش تیم ملی را مورد توجه داشته است چون خودش یک مربی بسیار بزرگ و قهرمان ملی بوده است.

آذری اظهار داشت: به شخصه معتقد هستم که کی روش پس از هفت سال حضور در ایران کارنامه ای بسیار درخشان در دست دارد و به حتم آنقدر بر خود و افکارش مسلط هست که با فراموشی این هفت سال تمام تمرکزش را بر روی نهایت موفقیت تیم ملی در روسیه بگذارد. کی روش محور همه موفقیتهای ملی ما در طول سالهای اخیر بوده است و می توانم پیش بینی کنم که قدر او را در نبودش خواهیم دانست. من به هیچ وجه قصد ندارم وارد جزییات و تحلیل جزیی هفت سال حضور کی روش در ایران بشوم و به عنوان یک ایرانی از صلابت تیم ملی کشورم لذت می برم. ناگفته نماند که بسیاری از ساختارهای علمی که فقدانش در ایران احساس می شد توسط کی روش به ایران آمد.

آذری در پایان در مورد نتایج ذوب آهن و بازی مهم با استقلال اظهار داشت: خوشبختانه پس از برد مقابل تیم هندی، هفتمین حضور ما در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا رسمیت یافت. باشگاه ذوب آهن یکی از باشگاههای بزرگ ایران و آسیاست و مطمئن هستم بازیکنان حرفه ای ما با فراموش کردن نتایج اخیر تمام تمرکزشان را بر روی مصاف با استقلال خواهند گذاشت. بسیار خوشحالیم که میزبان دو تیم با کیفیت فوتبال ایران در زمین فولادشهر هستیم و امیدواریم بتوانیم با یک بازی خوب سه امتیاز را از آن خود کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو