زمان انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ -

پرسپولیس امیدوار؛ سپاهان با ۶ غایب در آزادی

منصور ابراهیم زاده در اولین گام سرمربیگری خود روی نیمکت سپاهان جدال سخت و سنگینی را پیش رو خواهد داشت.

سراینور؛

بعد از اینکه سپاهان نتوانست به همراه زلاتکو کرانچار خواسته‌ها را برآورده کند، مدیران این باشگاه با منصور ابراهیم زاده به توافق دست یافته و او را روی نیمکت خود آوردند. سرمربی سابق نفت، راه آهن، ذوب آهن و … اکنون در اولین حضور خود روی نیمکت زردپوشان شرایط سختی را باید در آزادی تجربه کند.

سپاهان که در عین ناباوری اکنون در جمع مدعیان سقوط قرار دارد، امروز با ۶ غایب سرشناس برابر پرسپولیس حاضر خواهد شد و این مساله کار ابراهیم زاده را برای کسب نتیجه سخت‌تر خواهد کرد؛ جلال الدین علی محمدی، رسول نویدکیا و عزت الله پورقاز سرشناس‌ترین غایبان سپاهان در این بازی هستند که به دلیل مصدومیت و محرومیت قادر به همراهی تیم خود نیستند.

در کنار این سه بازیکن مهدی امینی و مسعود حسن‌زاده نیز از مدت‌ها قبل با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند و در این جدال نیز قادر به همراهی زردپوشان نخواهند بود و دیگر بازیکنی که در این بازی در اختیار ابراهیم زاده نخواهد بود، صابر دیده‌ور است.

باید دید سپاهان بدون این ۶ بازیکن با چه آرایشی مقابل پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ حاضر خواهد شد و قادر به کسب امتیاز در استادیوم آزادی است یا خیر.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو