زمان انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ -

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۲ پروژه دهه فجر در شهرستان نور

فرماندار نور گفت: 52 پروژه با بیش از ۲۴۲ میلیارد و ۷۷۹ میلیون ریال در ایام دهه فجر در نور به بهره‌برداری می‌رسد و 7 پروژه با ۴۳ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی شادمان در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: تقارن ایام دهه فجر با وفات جانگداز حضرت فاطمه(س) این امر را در ذهن تداعی می‌کند که فرزند برومند آن معصوم توانست یک انقلاب را در عصر جدید برپا کند و با همه پیچیدگی‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به راه خود ادامه دهد.

 

وی افزود: امیدوارم منویات حضرت زهرا(س) برای زنان جامعه ما جلوه‌های تاثیرگذار در زندگی فردی و اجتماعی داشته باشد.

فرماندار شهرستان نور گفت: عوامل تاثیرگذار در شکل‌گیری انقلاب در استمرار آن نیز نقش کلیدی داشتند و نقش رهبری در شکل‌گیری و استمرار انقلاب مهم و تاثیرگذار بوده و امروز نیز در برابر توطئه‌های مختلف دشمنان اگر رهنمودهای مقام عظمای ولایت نباشد دچار گرفتاری‌های زیادی می‌شویم.

این مسئول تصریح کرد: امام راحل در برابر فشارهای زیاد و مخالفت‌های قدرت‌های جهانی این انقلاب را هدایت و رهبری کرد.

 

شادمان با اشاره به پروژه‌های دهه فجر شهرستان نور گفت: ۵۲ پروژه با بیش از ۲۴۲ میلیارد و ۷۷۹ میلیون ریال در ایام دهه فجر در نور به بهره‌برداری می‌رسد که هفت پروژه با ۴۳ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

وی رسانه را از ارکان توسعه خواند و افزود: تحلیل و تبیین ابعاد مختلف توسعه با هوشمندی و اطلاع‌رسانی محقق می‌شود و در این بین اصحاب رسانه به دلیل ارتباط با مردم می‌توانند واقعیت‌های موجود را تحلیل و ارزیابی کنند.

 

 

فرماندار شهرستان نور ادامه داد: به دلیل غنای فرهنگی و تاریخی شهرستان نور، این شهرستان قابلیت تبدیل شدن به قطب فرهنگی استان را دارد که می‌توان از این فرصت برای جذب گردشگر بهره برد.

این مسئول خاطرنشان کرد: پارک جنگلی نور مظلوم واقع شده و این پارک ۳ هزار ۶۰۰ و هکتاری به عنوان بزرگ‌ترین پارک جنگلی خاورمیانه می‌تواند علاوه بر ایجاد مرکز تفریحی و توریستی سبب اشتغال گسترده در شهرستان نیز شود.

 

شادمان از ساحل این شهر به عنوان یک فرصت و ظرفیت و منطقه لاویج به عنوان مهم‌ترین حوزه گردشگری یاد کرد و گفت: اشتغال بدون سرمایه‌گذاری محقق نمی‌شود و برای جذب سرمایه‌گذار نیز باید امنیت آن تعیین شود.

وی احترام به سرمایه‌گذار را علاقه‌مندی به توسعه برشمرد و افزود: حضور سرمایه‌گذار در منطقه یک فرصت است و با رعایت حقوق دولت و مردم، باید برای ایجاد شغل کمک کار سرمایه‌گذار باشیم.

فرماندار شهرستان نور وجود خانه نیما شاعر پرآوازه شعر نو در روستای یوش بلده را به عنوان قابلیت‌های فرهنگی و ادبی این شهرستان اضافه کرد و گفت: جشنواره سراسری شعر مازندران با اهدای نشان ملی نیما ۱۹ بهمن ماه در شهرستان نور برگزار می‌شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو