زمان انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ -

حضور آخرین مهاجم خارجی استقلال منتفی شد

استقلالی ها باز هم نتوانستند مهاجم مورد نظر خود را جذب کنند.

سراینور؛

طلسم استقلالی ها در خرید مهاجم خارجی همچنان ادامه دارد و آبی پوشان در این مسیر همچنان ناکام هستند.

آخرین بازیکن مد نظر کادرفنی که مدیران استقلال با او در تمام جزییات به توافق رسیده بودند و قرار بود بامداد یکشنبه برای عقد قرارداد وارد تهران شود، دقایقی قبل از پرواز به سمت ایران با استقلالی ها تماس گرفت و اعلام کرد که به دلیل مشکلات خانوادگی نمی تواند به تهران سفر کند و خانواده او مخالف حضور این بازیکن در تهران هستند.

این تماس باعث شد تا مدیران استقلال در فاصله ۴۸ ساعت تا پایان نقل و انتقالات یک گزینه دیگر را به شکل عجیبی از دست بدهند و حالا با توجه به فرصت کم تا تکمیل لیست آسیایی، آبی ها شانس بسیار اندکی دارند تا لیست خود را تکمیل کنند و تقریبا وقوع یک معجزه می تواند به استقلال برای جذب مهاجم کمک کند.

هر چند بویان روز گذشته وارد تهران شد اما این بازیکن یک هافبک است و استقلالی ها نمی توانند از او انتظار معجزه در خط حمله این تیم را داشته باشند.

استقلالی ها تا عصر سه شنبه فرصت دارند تا بعد از سفر یک مهاجم جدید به تهران، انجام تست های پزشکی، عقد قرارداد و دریافت ITC برای اضافه شدن این بازیکن به لیست آسیایی خود اقدام کنند که این موضوع بسیار دور از دسترس به نظر می رسد و آبی ها حالا در شرایطی کاملا دشوار باید لیگ و البته لیگ قهرمانان آسیا را ادامه دهند. استقلالی ها البته برای اضافه کردن یک مهاجم به لیست خود در لیگ برتر مشکلی ندارند اما لیست آسیایی این تیم از عصر سه شنبه تا پایان مرحله گروهی غیر قابل ویرایش است و تیم شفر باید با کابوسی بزرگ دست و پنجه نرم کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو