زمان انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ -

حدادی‌فر: بد شروع کردیم ولی خوب تمام کردیم

قاسم حدادی فر هافبک تیم ذوب آهن می گوید که کار این تیم در ادامه بسیار دشوارتر می شود.

سرای نور؛قاسم حدادی فر هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در مورد کسب پیروزی ۲ بر ۱ مقابل استقلال تهران به خبرنگاران گفت: واقعا این بازی خیلی حساس بود. تیم ما خوب شروع نکرد ولی خوب تمام کردیم. با تمام احترامی که برای استقلال قائلم در نیمه ی دوم ما مستحق پیروزی بودیم. البته آنها هم خیلی خوب بودند به خصوص در نیمه اول ولی خدا را شکر سه امتیاز حساس را گرفتیم که فکر می کنم در ادامه خیلی به کار ما می آید.

وی در مورد تعویض ستاری در دقیقه ۳۴ و اینکه دلیل تعویض این بازیکن با او فنی بوده یا مصدومیت، عنوان کرد: آقای ستاری یکی از بهترین بازیکنان ما در این فصل بوده است ولی خب در این مسابقه صلاح بر این بود که تغییر سیستم بدهیم.

حدادی فر در مورد تغییرات سیستم در تیم ذوب آهن در نیمه دوم و تاثیر آن در روند بازی و اینکه این موضوع نشان دهنده شخصیت تیمی آنها است، بیان کرد: ما اول، بازی را بد شروع کردیم و گل خوردیم. چاره ای جز حمله نداشتیم و تغییر سیستم دادیم و تیم هجومی تر شد. نیمه دوم هم با صحبت هایی که شد خیلی خوب شروع شد و برای بردن رفتیم و خدا را شکر در دو موقعیت هم گل زدیم.

هافبک کهنه کار ذوب آهن در مورد ادامه ی روند پیروزی های تیم توضیح داد: از این هفته کار ما سخت تر می شود، چون هم در آسیا بازی داریم و هم در لیگ. فقط یکی دو روز می توانیم در خانه باشیم. به همه ی بازیکنان تیم نیاز داریم و امیدواریم به اهدافی که داریم برسیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو