زمان انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ -

فضاسازی شهر مشهد برای استقبال ماه مهمانی خدا

رییس اداره تبلیغات فرهنگی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد از فضاسازی شهر مقدس مشهد برای استقبال از ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش سرای نور؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حجت فقیه اظهار کرد: بیلبوردهای شهر مقدس مشهد با طرح‌های گرافیکی « به مهمانی خدا دعوتیم» شهروندان را آماده ورود به ماه مهمانی خدا می کنند.

وی ادامه داد: مجموعه طرح‌های گرافیکی استقبال از ماه مبارک رمضان با عنوان «به مهمانی خدا دعوتیم» برگرفته از خطبه پیامبر اکرم (ص) و دعای ۴۴ صحیفه سجادیه امام سجاد(ع) به منظور تبلیغات فرهنگی گسترده در شهر مشهد در حال تولید و آماده‌سازی است.

رییس اداره تبلیغات فرهنگی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد افزود: به منظور ایجاد فضای معنوی در شهر مشهد و آمادگی مردم برای ورود به ماه مبارک رمضان، در ۵۰ بیلبورد و ۱۰۰ رولاپ فرهنگی، طرح‌های گرافیکی با مضامین محتوایی برگرفته از دعای صحیفه سجادیه و فرمایشات و توصیه‌های رسول اکرم(ص)، تولید و اکران خواهد شد.

وی با اشاره ارائه مفاهیم مختلف در بیلبوردهای شهری همزمان با ماه مبارك رمضان گفت:  به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، موضوعات مختلفی از جمله قهرها را تبدیل به آشتی کنیم، همسفره مستمندان شویم، دارایی‌هایمان را از حق مردم پاک کنیم، احترام به بزرگترها و مهربانی به کوچکترها، دستی بر سرو روی مسجدهایمان بکشیم و… در بیلبوردهای سطح شهر اکران و به نمایش گذاشته می‌شود.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۳ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو