زمان انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ -

امیر قلعه‌نویی ؛ گربه سیاه جدید استقلال

سرمربی سابق آبی پوشان پایتخت در 3 فصل اخیر به تیم سابقش نباخته است .

سرای نور؛امیر قلعه نویی با برد مقابل تیم استقلال تهران ، نشان داد که در این چند ساله راه بردن این تیم را بسیار خوب می داند . قلعه نویی در لیگ پانزدهم ، در نیم فصل مسابقات هدایت تراکتور را به دست گرفت و در بازی حساس موفق شد در استادیوم آزادی استقلال را ۳ بر ۲ شکست دهد . در لیگ شانزدهم ، آبی پوشان پایتخت تغییرات زیادی را در ترکیب و نیمکت خود انجام دادند و امید زیادی به کسب عنوان قهرمانی  داشتند .

 

در بازی رفت و در استادیوم آزادی استقلال منصوریان با گل کاوه رضایی از تراکتور قلعه نویی پیش افتاد ولی در نیمه دوم قرمز پوشان تبریز با دو گل فرزاد حاتمی به برتری رسیدند . بازی برگشت این دو تیم در تبریز برگزار شد و در این بازی هم تراکتور با تک گل محمد ابراهیمی ، استقلال را شکست داد .

در لیگ هفدهم ؛ امیر قلعه نویی به ذوب آهن رفت تا این تیم را دوباره در لیگ مدعی کند .

ذوب آهن در هفته هفتم این مسابقات در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال بحران زده قرار گرفت . روزبه چشمی در این بازی تیمش را پیش انداخت . اما در نیمه دوم ، نژاد مهدی ؛ مدافع پیش تاخته ذوب آهن بازی را به تساوی کشاند تا تیمش با یک امتیاز تهران را ترک کند  .

در بازی امروز دو تیم ؛ باز هم شاگردان قلعه نویی بازی باخته را برگرداندند تا این مربی نشان دهد تبدیل به گربه سیاه استقلال در فصول اخیر شده است . ذوبی ها در این بازی ، نیمه اول را با باخت پشت سر گذاشتند . اما در نیمه دوم دو گل توسط کی روش و حسینی وارد دروازه استقلال کردند تا علاوه بر کسب ششمین برد پیاپی خود ؛ به رتبه دوم جدول هم صعود کرده باشند .

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو