زمان انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ -

پایان بیلیارد جام دیپلمات‌ها با قهرمانی نماینده انگلیس

پرونده نخستین دوره رقابت های بیلیارد جام دیپلمات ها با قهرمانی کنسول انگلیس بسته شد.

سرای نور؛نخستین دوره مسابقات بیلیارد جام دیپلمات ها دوازدهم تا پانزدهم بهمن ماه و به مناسبت دهه مبارک فجر به میزبانی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در تهران برگزار شد. این مسابقات با حضور دیپلمات هایی از سفارتخانه های انگلیس، بلغارستان، آلمان، تاجیکستان، ارمنستان و نیجریه به مدت چهار روز در موسسه فرهنگی اکو و در رشته ایت بال برپا شد.

در پایان جان گرین کنسول انگلیس با برتری در مقابل تمام حریفان خود مقام قهرمانی را از آن خود کرد و اریک فیورینگ و هورست اشتاین هر دو از کشور آلمان به ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

این دوره از رقابت ها با قضاوت منصور مقدم، فرهاد حق یاران، هانیه آریا دوست، آتوسا بهمن یار و محبوبه زهری همراه بود.

همچینین کنسول سفارت انگلستان در تهران درحاشیه این رقابت ها از فدراسیون و آکادمی بیلیارد مجموعه ورزشی انقلاب دیدار کرد. در این دیدار که فوادیان، نایب رییس فدراسیون و کامران شهلا، سرمربی تیم های ملی حضور داشتند. جان گرین ضمن ابراز خوشحالی در محل فدراسیون گفت: با دیدن کاپ های قهرمانی اسیا و جهان در فدراسیون و شنیدن اینکه بیلیارد ایران در سال های اخیر چه پیشرفت خوبی در جهان داشته است، متعجب شدم و بسیار خوشحال هستم که وضعیت خوبی در رشته های بیلیاردی ایران حاکم است. چنین امکاناتی در ایران بی نظیر است و این خود به پیشرفت این رشته کمک خواهد کرد.

قهرمان نخستین دوره مسابقات بیلیارد جام دیپلمات ها در خصوص این رویداد گفت: برگزاری این مسابقات ایده مناسبی بود چرا که ورزش یکی از راه های ارتباط بین کشور هاست که به دور از هرحاشیه ای نفرات را در کنار هم قرار میدهد.

جان گرین در خصوص کیفیت برگزاری گفت: واقعا این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و تمامی استانداردها در آن رعایت شده بود که جا دارد از فدراسیون بولینگ و بیلیارد تشکر کنم.

وی در پایان گفت: امیدوارم این مسابقات در سال اینده هم برگزار شود و ما هم با قدرت در آن شرکت خواهیم کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو