زمان انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ -

مهدی تاج فردا به دیدار اینفانتینو می رود

رییس فدراسیون فوتبال فردا به مقر فیفا می رود تا با جیانی اینفانتینو صحبت کند.

سرای نور؛موضوع میزبانی تیم های ایرانی از نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در کشور بی طرف به بحران روز و اصلی فوتبال ایران بدل شده است. حالا در آستانه شروع دیدارهای آسیایی هنوز به طور دقیقه مشخص نیست تراکتورسازی و استقلال که حریفان عربستانی در گروه شان دارند، در عمان میزبان هستند یا بازی‌هایشان در قطر برگزار می شود.

در این باره امروز مهدی تاج صراحتا اعلام کرد که ای اف سی رای به برگزاری مسابقات در عمان داده؛ اما رییس فدراسیون قصد دارد شخصا این موضوع را پیگیری کند. به همین خاطر او فردا راهی سوییس و مقر فیفا خواهد شد.

مهدی تاج در این باره گفت: « قرار است فردا راهی مقر فیفا شوم و یک وقتی هم از اینفانتینیو گرفتم تا شرح واقعه را از اول تا آخر برای او بگویم. مشکلی که وجود دارد این است که AFC مسیر خطرناکی را می‌رود و حتماً باید این رویه‌اش را تغییر دهد. »

وی افزود: «متأسفانه AFC جانبدارانه رفتار می‌کند که این خوب نیست، از سال ۲۰۱۶ که به‌خاطر موضوع سفارت عربستان ما را به‌خاطر مسائل سیاسی محروم کردند هنوز رأی نشکسته است، اینکه AFC در موضوع قطر و عربستان به‌نفع قطر رأی داد مثبت بود و ما ارزیابی خوبی از این موضوع داریم؛ اما برای احقاق حقمان همه تلاشمان را انجام خواهیم داد.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو