زمان انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ -

عمان میزبان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان!

رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد فدراسیون عمان با رایزنی توانسته میزبانی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را برعهده بگیرد.

سرای نور؛مهدی تاج در حاشیه مراسم تجدید بیعت جامعه ورزش با آرمان‌های امام خمینی(ره) درباره آخرین وضعیت میزبانی استقلال و تراکتورسازی از حریفان عربستانی در لیگ قهرمانان عنوان کرد: ما یک نامه اعتراضی مفصل به AFC فرستادیم و یک نامه هم دوباره امروز (دوشنبه) ارسال کردیم. به هر جهت ما اعتراض خودمان را به صورت جدی انجام می‌دهیم و نامه‌های ما هم مشخص است و ارسال شده است. البته باز هم این موضوع را از طریق فیفا پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: روزی که ما قطر را به‌عنوان میزبان معرفی کردیم آنها به ما جوابی ندادند، سپس مجبور شدیم نامه بزنیم که آنها به ما جوابی ندادند و AFC هم بازی‌های ما را به عمان برد. یک روز بعد از این اتفاقات رأی قطر برگشت و به AFC نامه زد که «ما می‌توانیم از بازی‌های ایران برابر نمایندگان عربستان میزبانی کنیم.»

رییس فدراسیون فوتبال همچنین گفت: AFC در ابلاغیه‌ای عمان را به عنوان میزبان تیم‌های ایرانی اعلام کرده است که اتفاقا اعتراض خودمان را نسبت به این موضوع اعلام کردیم.

تاج با انتقاد از برخی مسائل مطرح شده در این خصوص تاکید کرد: در بعضی جاها می‌بینم که تحلیل‌های غیرمنصفانه می‌کنند، من از این تحلیل‌های غیرمنصفانه نگرانم. مشکلی که وجود دارد این است که AFC مسیر خطرناکی را می‌رود و حتماً باید این رویه‌اش را تغییر دهد. متأسفانه AFC جانبدارانه رفتار می‌کند که این خوب نیست، از سال ۲۰۱۶ که به‌خاطر موضوع سفارت عربستان ما را به‌خاطر مسائل سیاسی محروم کردند هنوز رأی نشکسته است، اینکه AFC در موضوع قطر و عربستان به‌نفع قطر رأی داد مثبت بود و ما ارزیابی خوبی از این موضوع داریم؛ اما برای احقاق حقمان همه تلاشمان را انجام خواهیم داد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو