زمان انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ -

شفیعی: یاد دستمال قدرت داداش کایکو افتادم!

مدافع ذوب آهن اصفهان ضمن تمجید از امیر قلعه نویی اعلام کرد تعویض های او باعث پیروزی تیمش مقابل استقلال شده است.

سرای نور؛درباره دیدار  ذوب آهن مقابل استقلال عنوان کرد: بازی سختی با تیم استقلال داشتیم .ما می دانستیم کارمان دشوار خواهد بود؛ اما خداراشکر در جریان مسابقه توانستیم خوب کار کنیم. ما در نیمه دوم عالی بازی کردیم و می توانستیم گل های بیشتری نیز به ثمر برسانیم.

وی درباره عملکرد ضعیف ذوب آهن در نیمه اول بیان کرد: به هر حال این مسائل طبیعی است؛ اما در نیمه دوم با تعویض هایی که امیرخان انجام داد روند عوض شد. واقعا یکبار دیگر توانایی های فنی امیر قلعه نویی به من ثابت شد. او واقعا در مربیگری استاد است و شما دیدید که با تغییراتی که داد چطور بازی را در دست گرفتیم. خوشحالم که تلاشمان به بار نشست و توانستیم ۳ امتیاز را مال خود کنیم.

مدافع ذوب آهن درباره اوت دستی هایی که در جریان بازی پرتاب می کند، تاکید کرد: همه تیم های بزرگ دنیا از اوت دستی بهره می گیرند. در فوتبال روز دنیا دیگر این یک تاکتیک است و هر بازیکنی توانایی دارد، اوت های بلند پرتاب می کند. به هر حال این مساله جا افتاده و خوشحالم که این توانایی را دارم که بتوانم اوت های بلند بیندازم و برای تیمم مثمرثمر باشم.

 

شفیعی درباره صحنه ای که هنگام پرتاب اوت دستی با نیمکت نشینان استقلال روبه رو شد و مسائلی میان دو طرف مطرح شد، بیان کرد: در آن صحنه مهدی رحمتی به مدل موهای من ایراد گرفتند. او به من گفت این مدل موها را در کره جنوبی یادت داده اند؟ بعد هم پادوانی و سایر بازیکنان نیمکت نشین استقلال خندیدند. البته شوخی بود و تمام شد و رفت.

مدافع ذوب آهن درباره اینکه گفته می شود دستان پر توان دارد، خاطرنشان کرد:  من برای امیرخان هرکاری انجام می دهم. شاید مقطعی در دستانم احساس خستگی کنم؛ اما هرگز کم نمی آورم. دیروز یاد دستمال قدرت داداش کایکو افتادم و ناگهان زورم زیاد شد! به کارم ادامه دادم و قطعا در بازی های بعد نیز از این توانایی ام در کمک به تیم استفاده می کنم.

 

وی با اشاره به عملکرد خوب ذوب آهن در نیم فصل دوم گفت: ما نباید به این نتایج فکر کنیم. بازی به بازی جلو می رویم و همه تلاشمان این است که در نیم فصل دوم روند عالی نتیجه گیری خود را ادامه دهیم. ما اکنون به رده دوم جدول رسیدیم و شاید قهرمانی بعید باشد؛ اما باید تا می توانیم خودمان را به پرسپولیس نزدیک کنیم.

شفیعی در پایان درباره حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا افزود: کار سختی در آسیا داریم؛ اما ما تیم باتجربه ای هستیم. امیرخان نیز به عنوان یک مربی بزرگ کارش را بلد است. همه شرایط برای موفقیت در آسیا فراهم است و انشاءالله با حمایت هواداران و تلاش بچه ها می توانیم تا مراحل پایانی لیگ قهرمانان پیش برویم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو