زمان انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ -

موجی که توسط امام خمینی(ره) ایجاد شد خاموش نمی‌شود

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در بسیج با بیان اینکه امید مردم کشورهای مختلف به ایران است، گفت: موجی که توسط امام خمینی(ره) در جهان ایجاد شد هرگز خاموش نخواهد شد.

به گزارش سرای نور؛ سردار مهران طهماسبی در مراسم افتتاح پایگاه بسیج مرکز آموزش قوه قضائیه و گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که قبل از ظهر پنج‌شنبه با حضور جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران و مسئولان قوه قضائیه و قضات در مرکز آموزش قوه قضائیه برگزار شد، اظهار داشت: تا زمانی که وهابیت و تکفیری‌ها حضور دارند مشکلات بسیاری وجود دارد و ما باید برای رفع آن کاری انجام دهیم.

وی در ادامه ابراز کرد: امام راحل فقط مردم را قبول داشتند و کسی را به حضور می‌پذیرفتند که از دل مردم بیرون آمده باشد.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین افزود: امام راحل نگاه عمیق و همه جانبه به مسائل داشتند و هر تصمیمی را که می‌گرفتند به آن عمل می‌کردند.

وی با بیان اینکه موجی که توسط امام خمینی(ره) ایجاد شد هرگز خاموش نخواهد شد و امید مردم کشورهای مختلف به ایران است، عنوان کرد: امام خمینی(ره) به ما اعتماد به نفس بسیار زیادی می‌دادند تا در مسیر پیش روی خود تردید نکنیم.

طهماسبی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما بودجه مخصوصی برای مدافعان حرم در سوریه نداریم، گفت: بهترین رزمندگان در مقابله با جنایتکاران در سوریه و عراق، برادران افغانی‌ هستند زیرا با کمترین هزینه بیشترین نتیجه را داشته‌اند.

وی بیان کرد: نفوذ به‌گونه‌ای روی می‌دهد که فرد متوجه نمی‌شود. دشمن در داخل کشور و به وسیله عیادی در منطقه نفوذ کرده تا به اهداف خود برسد.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین خطاب به قضات عنوان کرد: مردم به شما اعتماد دارند و کار شما بسیار بزرگ است و در همه مسائل نقش دارید و می‌توانید مسیر انقلاب را عوض کنید.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۳ خرداد, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو