زمان انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ -

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نور:

اعزام بیش از ۸۰۰ نفر به مرقد مطهر امام خمینی (ره)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نور گفت: بیش از 800 نفر برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گ‍‌ذار جمهوری اسلامی ایران به مرقد مطهر امام خمینی (ره) در تهران اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ حسین محمودی در گفت و گو با خبرنگار سرای نور اظهار کرد: حضرت امام (ره) در تمام زمینه های اخلاقی، سیاسی، اقتصادی، معنوی و … اسوه و الگو به شمار می آیند و تحقق آرمان های حضرت امام (ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران از وظایف ماست.

وی گفت: اعزام ۸۰۰ نفر به مراسم سالگرد بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق به گفتمان حضرت امام (ره)، بیعت مجدد با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نور تصریح کرد: با توجه به این که انقلاب ما با فشارهای سیاسی، تحریم‌ها و جنگ نرم مسیر سختی را طی می‌کند بار دیگر حضور گسترده مردم ثابت خواهد کرد که همچنان پای انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام (ره) ایستاده‌اند.

این مسئول برنامه‌های شهرستان نور در این ایام را برنامه‌های فرهنگی در مساجد، پایگاه‌های بسیج، تکایا، برنامه‌های محوری در سطح شهرستان نور، رویان، ایزد شهر و… نام برد.

حسین محمودی از برنامه های فرهنگی و پشتیبانی در اعزام به مرقد امام خمینی(ره) به تمهیدات پزشکی، آمادی و پشتیبانی، فرهنگی، برنامه‌های اجرایی و بسته های فرهنگی و … اشاره کرد.

وی در پایان با گرامی داشت ۱۵ خرداد افزود: قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ سرآغاز جدی یک از بزرگترین رخدادها؛ یعنی انقلاب اسلامی در تاریخ ایران است که از یک طرف واکنش عملی به سیاست‌ها و برنامه‌های حکومت پهلوی و از طرف دیگر بیانگر آمال و خواست مردم مسلمان ایران، به رهبری امام خمینی (ره) بود.

زمان انتشار: ۱۳ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو