زمان انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ -

دهنوی: از خیلی جوانترهای لیگ موثرترم

هافبک سیاه جامگان معتقد است تیمش به واسطه نتایج ضعیفی که در نیم فصل اول گرفته در قعر جدول قرار دارد.

سرای نور؛قاسم دهنوی هافبک سیاه جامگان در خصوص شرایط این روزهای تیمش گفت: شرایط خوبی در تمرینات داریم. بچه ها هم به لحاظ روحی روانی شرایط خوبی دارند و هم اینکه باشگاه به تعهدات مالی خود به موقع عمل کرده است.

دهنوی در مورد چرایی قعرنشینی تیمش گفت: تیم به واسطه نتایج ضعیفی که در دور رفت گرفته به این روز افتاده است. وگرنه ما در دور برگشت امتیازات خوبی جمع کردیه ایم. واقعا تیم فوتبال خوبی بازی می کند و باید قبول کنیم کمی بد شانس هستیم.

او ادامه داد: ما در دیدار با تراکتورسازی موقعیت های زیادی برای گلزن داشتیم. در دیدار با نفت تهران نیز بازی را خوب شروع کردیم اما به آن چیزی که می خواستیم نرسیدیم. باید بتوانیم از موقعیت هایمان گل بسازیم.

دهنوی در مورد انتقادهایی که به سن و سالش می شود، تصریح کرد: به قول آقای فیروز کریمی ملاک باید آمادگی باشد. همین آقای عنایتی تا ۴۰ سالگی بازی کردند و بازیکنان زیادی مثل رجب زاده، نصرتی، بنگر و … هستند که در لیگ ما هنوز هم بازی می کنند. من در بازی با تراکتورسازی ۱۱ کیلومتر دویدم و به نظرم اگر بازیکنان ۲۰ ساله اثربخش نباشد من با ۴۰ سال سن می توانم بهتر از او باشم.
هافبک سیاه جامگان با اشاره بازی این هفته اش مقابل پیکان خاطرنشان کرد: پیکان همان تیمی است که در نیم فصل اول با ۷ برد متوالی تا رده جدول نیز صعود کرد پس نباید فریب جایگاه فعلی آنها را بخوریم.

دهنوی در مورد امیدواری اش به بقاء در لیگ برتر گفت: ما ۵ بازی در خانه میزبان خواهیم بود و با تیم هایی باید بازی کنیم که اختلاف کمی در جدول داریم. شک نکنید ما امیدواریم ولی از این بازی به بعد هر امتیازی که از دست بدهیم به سقوط نزدیک خواهیم شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو