زمان انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ -

اهدای شنل سلطانی پروین به دایی

علی پروین در روز تولد دایی او را سلطان فوتبال ایران معرفی کرد.

سرای نور؛جشن تولد چهل و نه سالگی علی دایی روز سه شنبه در باشگاه سایپا برگزار شد.

علی دایی بعد از پایان تمرین خود را به این مجلس رساند تا در کنار علی پروین و محمدرضا طالقانی چهره های ویژه جشن تولد خود باشد. در این مراسم البته درویشی مدیرعامل سایپا، سعید شیرینی سرپرست سابق پرسپولیس و نصرت الله آتشی از مدیران پیشین استقلال نیز در این مراسم حضور داشتند.

با حضور دایی در این مراسم، حاضران در محل تولد به شدت او را تشویق کردند و علی دایی با چهره ای بشاش و شاداب در کنار علی پروین نشست و در تمامی مدت زمان جشن در حال شوخی و خنده با اسطوره پرسپولیس بود. حدس زدن مکالمات رد و بدل شده میان این دو البته کار سختی بود اما کاملا مشخص بود که این دو چهره محبوب قرمزها گفت و گویی پیرامون مسائل غیر فوتبالی و البته مفرح دارند.

علی دایی در همین زمان از علی پروین خواست تا کیک تولد او را ببرد؛ اما این پروین این خواسته را قبول نکرد تا در نهایت دایی با کمک پروین اقدام به بریدن کیک تولد خود کند.

نکته دیگر این جشن اما هدیه علی پروین به علی دایی بود. هنگامیکه مجری مراسم علی پروین را سلطان فوتبال ایران معرفی کرد، پروین اعلام کرد که علی دایی سلطان فوتبال ایران است تا حالا دایی بعد از القاب فراوان، با تایید سلطان فوتبال ایران، سلطانی جدید در جغرافیای فوتبال باشد.

در پایان مراسم علی دایی که لحظه ای لبخند از روی صورت او محو نمی شد، با اکثر حاضران در سالن عکس یادگاری انداخت تا نشان دهد با انرژی تر از همیشه هفدهم بهمن ماه را پشت سر می گذراند.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو