زمان انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ -

سلیمی: تلاش می‌کنم با قدرت به المپیک ریو برسم

مرد طلایی وزنه برداری جهان و المپیک پس از قهرمان در جام فجر گفت: تمام سعی و تلاش من این است که با قدرت در المپیک ریو به میدان بروم و دوباره افتخارآفرینی کنم.

به گزارش سرای نور؛ بهداد سلیمی که عصر امروز پنجشنبه توانست بعد از مدتها دوری و مصدومیت از میدان با قهرمانی در جام فجر به میدان بازگردد در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که بعد از حدود ۷ ماه با تلاش پرشکان و انجام اقدامات درمانی و تمرینی توانستم در شرایط خوبی قرار بگیرم و بتوانم وزنه بزنم. بزودی باید اردویی یکماهه را با هماهنگی و برنانه ریزی فدراسیون و کادر فنی برپا کنیم که امیدوارم این مرحله از تمرینات بتواند مرا بیشتر به روزهای اوج نزدیک کند.همچنین باید به حمایت های کمیته ملی المپیک و فدراسیون نیز اشاره کنم که در این مدت به من انگیزه و روحیه فراوانی داد.

وی در خاتمه در پاسخ به این سوال که چرا در حرکت سوم دوضرب انصراف داد گفت: من نباید فشار زیادی در در رقابتهای جام فجر به خود وارد می کردم چون به تازگی تمرینات را آغاز کردم و باید به فکر هدف اصلی یعنی المپیک باشم. همچنین حرکت قیچی را هم حدود ۱۰ روز است که آغاز کردم و هنوز برای اجرای کامل این حرکات نیاز به زمان و تمرین بیشتری دارم.

بهداد سلیمی عصر امروز در پایان رقابتهای دسته فوق سنگین جام بین المللی فجر توانست طلای یکضرب و مجموع را کسب کند.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۳ خرداد, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو