زمان انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ -

حاضرم شرط ببندم که نیمار به رئال نخواهد رفت

لوئیز فرناندز، ستاره سابق تیم ملی فرانسه که مربیگری تیم های مختلفی مثل پی اس جی و بیلبائو را در کارنامه دارد، از ماندنی شدن نیمار در پاریس اطمینان دارد.

سرای نور؛چند هفته است که بار دیگر شایعات انتقال نیمار به رئال در پایان فصل، نقل محافل رسانه ای جهان شده است. گفته می شود که نیمار از حضور در پی اس جی ناراضی است و به دلیل اختلاف با برخی هم تیمی هایش و نیز کیفیت پایین لیگ فرانسه، قصد دارد به لالیگا بازگردد و رئال مقصد بعدی او خواهد بود.

نیمار خود در واکنش به این شایعات، چند روز پیش تاکید کرد که در پی اس جی ماندنی است و لوئیس فرناندز نیز به این مساله اطمینان دارد.

 

 

 

 

او به کادنا سر گفت:« حاضرم شرط ببندم که نیمار در پاری سن ژرمن ماندنی است و به رئال نخواهد رفت. برای این منظور دستم را درون آتش خواهم گذاشت.

نیمار هیچ اختلافی با کاوانی و دیگر هم تیمی هایش ندارد و اگر باشگاه، او و امباپه را خریداری کرده، برای تقویت تیم و رسیدن به اهداف بزرگ تر بوده نه برای فروش در یک سال بعد.

نیمار یک فوق ستاره است و تفاوت ها را در پی اس جی رقم می زند. او در پاریس خوشحال است و حتی در زمین مسابقه و از شیوه بازی او می توان فهمید که قصد جدایی ندارد. او می خواهد در پی اس جی تاریخ سازی کند.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو