زمان انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ -

حدادی‌فر: شانس قهرمانی داریم اما باید منطقی باشیم

هافبک ذوبی‌ها با تمجید از عملکرد هم‌تیمی‌هایش در جدال مقابل استقلال، ذوب آهن کنونی را مدعی کسب موفقیت در این فصل دانست.

سرای نور؛ذوب آهن توانست در دقایق پایانی دیدار مقابل استقلال به یک برد شیرین دست یابد و سه امتیاز خانگی را از آن خود کند. قاسم حدادی‌فر، هافبک موفق ذوبی‌ها با اعلام اینکه تیمش توانسته به کیفیت مدنظر کادرفنی دست یابد، از اهداف سبزپوشان در ادامه صحبت کرده است. او در گفتگو با ایران ورزشی با اعلام اینکه با عبور از دوران سخت مصدومیت اکنون در آمادگی مناسبی به سر می‌برد به تشریح آخرین شرایط خود و تیمش پرداخت.

حدادی‌فر در خصوص برتری این تیم در دقایق پایانی مقابل استقلال گفت: بازی با استقلال خیلی بازی حساسی بود، بخصوص برای ما که در بالای جدول، رقابت تنگاتنگی با تیم‌های دیگر داریم. ما نیمه اول را خوب شروع نکردیم اما خدا را شکر بعد از گلی که خوردیم، برگشتیم و تا آخرین دقایق امید داشتیم که استقلال را شکست می‌دهیم.

هافبک ذوبی‌ها در مورد اینکه سرمربی تیمش در رختکن و بین دو نیمه چه تدابیری اندیشید که توانستند جریان بازی را به سود خود تغییر دهند گفت: ببینید به طور کلی شرایط تیم طوری بود که در نیمه دوم ما چیزی برای از دست دادن نداشتیم. انگیزه بازیکنان به شدت بالا بود و می‌خواستیم هرطور شده استقلال را ببریم. واقعاً هم همه بازیکنان تا آخرین دقیقه بازی برای پیروزی تلاش کردند.

وی در واکنش به جدایی بازیکنان سرباز و اینکه پیش‌بینی می‌شد آنها با مشکلاتی در این رابطه مواجه شوند اینطور توضیح داد: درباره سه بازیکنی که از ذوب‌آهن جدا شدند باید بگویم که واقعاً بازیکنان تأثیرگذار و خوبی بودند که چندین سال بود برای این تیم بازی می‌کردند و شرایط خیلی خوبی داشتند اما بنا به اتفاقاتی، این بازیکنان تیم را ترک کردند و ذوب‌آهن بازیکنان جدیدی را جایگزین کرد. بازیکنان جدید با قدیمی‌ها ترکیب خوبی ساختند. ضمن اینکه در نیم فصل دوم نقاط ضعف ذوب‌آهن هم برطرف شد.

حدادی‌فر در خصوص اینکه تیمش اکنون با عملکردی موفق توانسته شانس قهرمانی را علیرغم اختلاف امتیاز با پرسپولیس برای خود متصور شود گفت:  درست است. ما تا آخرین لحظه هم همه تلاش‌مان را برای قهرمانی می‌کنیم اما فکر کنم بهتر است منطقی‌تر و معقول‌تر به این ماجرا نگاه کنیم. پرسپولیس واقعاً از سایر تیم‌ها جدا شده و فاصله‌اش زیاد شده است. در حال حاضر برای کسب نایب قهرمانی و سهمیه آسیا، رقابت شدیدی بین سه چهار تیم لیگ برتری است و ما باید این رقابت را پیروز شویم. البته ذوب‌آهن در نیم فصل اول هم فوتبال خوبی بازی می‌کرد اما نتیجه لازم را نمی‌گرفتیم. حالا می‌خواهیم همه امتیازهایی هم که نیم فصل اول از دست داده‌ایم را جبران کنیم.

هافبک ذوبی‌ها که مصدومیت سختی را پشت سر گذاشته در خصوص وضعیت بدنی‌اش اینطور توضیح می‌دهد: بعد از مصدومیت سختی که اول فصل داشتم، با کمک باشگاه و کادرفنی توانسته‌ام که به شرایط بازی برگردم و امیدوارم روز به روز بهتر شوم. در حال حاضر شرایطم نسبتاً خوب است اما هنوز با روزهای اوج خیلی فاصله دارم.

وی با سخت توصیف کردن ادامه مسابقات با توجه به حضور توام در لیگ قهرمانان و لیگ برتر گفت: از این هفته کار ذوب‌آهن واقعاً سخت‌تر می‌شود. هر ۳، ۴ روز یک بازی داریم. ضمن اینکه برای بازی‌های آسیایی باید مسافت‌های طولانی برویم که همین موضوع هم روی عملکردمان تأثیر می‌گذارد.

ذوب در لیگ قهرمانان با تیم‌های الدحیل قطر، لوکوموتیو تاشکند و الوحده امارات همگروه است. ارزیابی حدادی‌فر این تیم‌های اینچنین است: به نظر من گروه‌مان واقعاً گروه سختی است. شرایط حریف قطری‌مان واقعاً خوب است و در نخستین قدم بازی سختی را با این تیم قطری در پیش داریم. به هرحال ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم و از گروه‌مان صعود کنیم چون آخر فصل کسی نمی‌گوید بازی‌های این تیم فشرده بوده یا چه مشکلاتی بر سر راهش بوده. در نهایت همه نتیجه را می‌بینند و ما هم می‌خواهیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 

ذوب در اتفاقی عجیب اما با توجه به مشکلات مالی و مدیریتی نفت جایگزین این تیم در لیگ قهرمانان شد. هافبک ذوبی‌ها در خصوص این جابجایی و گرفتن سهمیه حریف گفت: اگر حقیقت را بخواهیم بگوییم، واقعاً حق نفت بود که به آسیا برود. بازیکنان نفت با همه بی‌پولی‌ها و مشکلات باشگاه غیرت به خرج داده بودند، فداکاری کرده و قهرمان شده بودند. این سهمیه واقعاً حق آنها بود اما ای‌اف‌سی هم شرایط خاص خود را دارد. اگر آنها شرایط مدنظر ای‌اف‌سی را داشتند چه بهتر که آنها می‌رفتند اما در نهایت این ذوب‌آهن بود که در ارزیابی نهایی امتیاز بیشتری آورد و شایستگی حضور در رقابت‌های آسیایی را داشت. ای‌اف‌سی دیگر با کسی شوخی ندارد. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا نماینده شایسته‌ای باشیم. ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا علاوه بر ذوب آهن نماینده باشگاه نفت هم هست.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو