زمان انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ -

دکتر حیدری؛ بازگشت جنجالی این‌بار در آبادان

بیژن حیدری بعد از انتقاداتی که نسبت به قضاوتش در جدال سپیدرود و استقلال خوزستان وجود داشت، در این هفته در آبادان تقابل برانکو و کمالوند را سوت خواهد زد.

سرای نور؛داور همدانی فوتبال ایران که در هفته گذشته قضاوتش به شدت مورد اعتراض علی کریمی قرار گرفته بود، در این هفته از سوی کمیته داوران به عنوان قاضی جدال دو تیم پرسپولیس و نفت در آبادان انتخاب شده است.

حیدری به اعتقاد علی کریمی در دیدار هفته گذشته از یک پنالتی تیمش گذشته بود و قضاوت پر حرف و حدیثی را انجام داد. با این حال به نظر می‌رسد انتخاب او به عنوان داور دیدار هفته بیست و دوم به معنای دریافت نمره قبولی از سوی کمیته داوران باشد.

انتخاب این داور اما برای فراز کمالوند هم می‌تواند چندان خوشایند تلقی نشود و او در جریان دیدار دو تیم نفت و پارس جنوبی در دقایق پایانی سعید لطفی را با اخراج مواجه کرد و اعتراض سرمربی نفت را به همراه داشت.

حیدری آخرین قضاوتش برای پرسپولیس به دیدار مقابل تراکتورسازی در جریان پیروزی دو گله شاگردان برانکو در تهران برمی‌گردد که در آن بازی دو تیم مشکلی از بحث داوری نداشتند.

بیژن حیدری در این فصل برای پرسپولیس مقابل تیم‌های تراکتورسازی، سپیدرود رشت و استقلال تهران قضاوت کرده و تنها قضاوت او برای نفت آبادان به دیدار مقابل پارس جنوبی مربوط است که با تساوی خاتمه یافته است.

نکته عجیب در قضاوت‌های بیژن حیدری در ۱۱ بازی قبلی به اهدای ۴۳ کارت زرد و ۳ کارت قرمز از سوی او به بازیکنان مربوط می‌شود و نشان داده نسبت به خطاها راهکار اخطار را در نظر دارد و این کار بازیکنان را در این جدال حساس سخت‌تر خواهد کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو