زمان انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ -

کرمانشاهی این هفته سوت می‌زند

بعد از قضاوت پرحاشیه استقلال و پارس جم، داور تهرانی بازی حساس روز جمعه بین تیم های سپاهان و نفت تهران را در ورزشگاه نقش جهان قضاوت خواهد کرد.

سرای نور؛رضا کرمانشاهی داور ۳۹ ساله اهل تهران یکی از حساس ترین مسابقات هفته بیست و سوم بین تیم های سپاهان و نفت تهران را قضاوت خواهد کرد. در این بازی مهدی عالیقدر و حمیدرضا افشون کمک های او هستند. ناظر این بازی هم عبود سنگاشکن خواهد بود.

کرمانشاهی امسال در ۵ بازی قضاوت کرده که یکی از جنجالی ترین بازی هایش، دیدار دو تیم استقلال و پارس جنوبی جم در هفته بیست و یکم بود که با سوت های مشکوک خود تاثیر زیادی در روند و نتیجه بازی داشت. اعلام دو ضربه پنالتی به سود دو تیم که هیچکدام مورد تایید کارشناسان قرار نگرفت و یک اخراج برای پارسی ها باعث شد در پایان بازی مهدی تارتار در اقدامی فراتر از اعتراض، این داور را نفرین کند!

به نظر می رسید بعد از این حواشی کرمانشاهی چند هفته ای از میادین دور باشد و کمیته داوران قضاوتی را به او محول نکند؛ اما این داور جوان بعد از یک هفته استراحت حالا باز هم در فهرست داوران قرار گرفته و ششمین قضاوت خود را در این فصل تجربه خواهد کرد.

پیش از این کرمانشاهی در دیدار سایپا و مشکی پوشان نیز بعد از اخراج علی قلی زاده و کیوان امرایی، علی دایی را هم اخراج کرد تا سرمربی سایپا به شدت به نحوه قضاوت او معترض باشد. کرمانشاهی در ۵ دیداری که در لیگ هفدهم سوت زده ۴ بار اعلام پنالتی کرده، ۱۸ کارت زرد داده و ۴ بازیکن را نیز اخراج کرده است. حالا باید منتظر ماند و دید او چه عملکردی در دیدار سپاهان و نفت تهران خواهد داشت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو