زمان انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ -

قضاوت داور خشن ۳۲ ساله در دربی تبریز!

کمیته داوران برای دیدار دربی تبریز میان تراکتورسازی و گسترش فولاد یک داور ترک زبان را انتخاب کرده است.

سرای نور؛با اعلام داوران دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر مشخص شد سعید رحیمی مقدم ۳۲ ساله بازی تراکتورسازی و گسترش فولاد را سوت می زند. رحیمی مقدم در حالی قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت که اصالتا ترک زبان است و برای هم زبان های خود داوری می کند.

این داور جوان تاکنون در لیگ برتر هفدهم در دو مسابقه تجربه قضاوت دارد و دو مسابقه استقلال خوزستان مقابل سیاه جامگان و نفت تهران مقابل فولاد خوزستان را سوت زده است. او حالا برای اولین بار قضاوت تیم های تبریزی را در لیگ برتر انجام می دهد.

نکته قابل توجه درباره رحیمی مقدم استفاده متعدد از کارت های زرد و قرمز توسط او است؛ بر اساس آمار سایت فدراسیون فوتبال این داور که امسال به لیگ برتر آمده در طول دوران فعالیتش ۱۹ مسابقه در لیگ های مختلف سوت زده که در این بازی ها ۹۷ کارت زرد و ۶ کارت قرمز از جیبش بیرون آورده که آمار جالبی به نظر می رسد.

با این شرایط احتمال می رود در بازی تراکتورسازی و گسترش فولاد نیز این داور بارها از کارت های خود استفاده کند. رحیمی مقدم از سال ۱۳۷۸ با اخذ مدرک درجه سه داوری فعالیتش را در این عرصه آغاز و در سال ۱۳۸۷ درجه ملی خود را دریافت کرده است. او تحصیلاتش را هم تا مقطع کارشناسی در رشته توریسم به پایان رسانده و کارمند است.

با وجود تجربه کم رحیمی مقدم در داوری لیگ برتر اما او از سوی کمیته داوران برای بازی حساس فردا انتخاب شده و با توجه به هم زبان بودنش با مردم آذربایجان امیدوار است روز خوبی را سپری کند.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو